Wat kan je anders doen als je als klant overgeleverd bent aan de willekeur van de NMBS ?
Ik zou eens willen zien wat er zou gebeuren als de NMBS-top zou beslissen dat al het personeel vanaf 1 februari geen vrijkaarten meer krijgt.
Ik garandeer u dat er binnen de 24h een algemene staking uitbreekt die duurt tot de maatregel weer wordt opgeheven.
Wat kan je anders doen als je als klant overgeleverd bent aan de willekeur van de NMBS ?
Ik zou eens willen zien wat er zou gebeuren als de NMBS-top zou beslissen dat al het personeel vanaf 1 februari geen vrijkaarten meer krijgt.
Ik garandeer u dat er binnen de 24h een algemene staking uitbreekt die duurt tot de maatregel weer wordt opgeheven.
Niet veel, maar ik denk niet dat een Facebook groep oprichten voor dit succes heeft.
Tenzij men zodanig veel mensen kan bereiken dat het op het nieuws komt ofzo. En dan nog.
Ik denk niet dat de NMBS zal terugkomen op die beslissing
Een smerige zet van de NMBS als ik dit hier allemaal lees. Gelukkig dat andere interessante formules zoals de Go-Pass of de Campuskaart in het beheersakkoord vermeld staan. De NMBS is nog in staat ook die groep de volle pot te laten betalen.
stefke schreef:als ze de kaart 50% afschaffen is de railplus kaart ook voor de vuilbak zeker
Railplus maak ik me minder zorgen over: de NS vraagt er extra geld (bovenop vdu) voor als je nog geen 65 bent maar in Duitsland krijg je die voor nop bij de Bahncard 25.
Railplus is Europees geregeld, dus het kan zijn dat NMBS deze niet meer verkoopt, maar dan kan je die wel nog in andere landen kopen.
Waarschijnlijk blijft de NMBS railplus gewoon als losse kaart aanbieden...
HLE 2302 schreef:Behouden spoorwegmedewerkers/famillie dan hun 50% korting met C01 kaart of verliezen ze die ook ?
Je denkt toch niet dat men ook maar iets gaat afschaffen van de voordelen van het personeel of familie zeker of het is morgen staking.
De klanten daarentegen,die al het geld binnenbrengen, moeten alles aanvaarden en hebben niets te zeggen.
HLE 2302 schreef:Behouden spoorwegmedewerkers/famillie dan hun 50% korting met C01 kaart of verliezen ze die ook ?
Je denkt toch niet dat men ook maar iets gaat afschaffen van de voordelen van het personeel of familie zeker of het is morgen staking.
De klanten daarentegen,die al het geld binnenbrengen, moeten alles aanvaarden en hebben niets te zeggen.
Dan ken jij de NMBS ook nog niet al te goed ... het zou belachelijk zijn dat ze dat afschaffen, maar de NMBS is er zeker toe in staat.
Greetz 2302
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
As ze vandaag beginnen prutsen aan de extralegale voordelen van het NMBS-personeel, rijden er morgen zo goed als zeker geen treintjes (wat hetgene Adler al schreef).
Het gaat niet zozeer 'over de NMBS al dan niet kennen', maar de 'vakbonden'...