Morgen 29/01 goedkoop naar Brussel rijden
Morgen 29/01 goedkoop naar Brussel rijden
Diegene die morgen naar Brussel moeten, kunnen gebruik maken van het speciale biljet 'Mars voor werk'
Prijs tot 60 km 8 euro H/T
Meer dan 60 km 10 euro H/T
Bestemming moet wel Brussel Schuman zijn.
't Is maar dat ge het weet.
Prijs tot 60 km 8 euro H/T
Meer dan 60 km 10 euro H/T
Bestemming moet wel Brussel Schuman zijn.
't Is maar dat ge het weet.
Re: Morgen 29/01 goedkoop naar Brussel rijden
vanuit antwerpen gaat er geen trein naar schuman dacht ik dus ge geraakt er al mee tot in bru-noord.

-
Een P treintje per dag 
Hopelijk wordt het niet te druk daar, ik ga misschien morgen naar Luxemburg

Hopelijk wordt het niet te druk daar, ik ga misschien morgen naar Luxemburg

Nee, betogenFles schreef:Ah, gezellig. Is er weer wat te staken?

Waren dus pendeltreinen ingelegd tussen Noord en Luxemburg (gezien shuman 'afgesloten' was voor betogers) 
Was wel positief dat ze eraan gedacht hadden

Was wel positief dat ze eraan gedacht hadden

Dat zal dan op kosten van de vakbonden zelf geweest zijn allicht.
-
Ik heb vandaag zo een trein genomen, was een 11 (!) met 10 M5'en in TD 
elke kleur van vakbonden zat in een deel van de trein
de betogers zaten ondanks de vele politie wel heel de tijd bommetjes af te steken in de trein en in het station, waardoor het nogal stonk

elke kleur van vakbonden zat in een deel van de trein

de betogers zaten ondanks de vele politie wel heel de tijd bommetjes af te steken in de trein en in het station, waardoor het nogal stonk

Mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel dustreinbruno schreef:Ik heb vandaag zo een trein genomen, was een 11 (!) met 10 M5'en in TD
elke kleur van vakbonden zat in een deel van de trein![]()

Bende k**kens!

Volledig akkoord, ik heb ze ook aan het werk gezien in Brussel-Noord. Hoe haal je het eigenlijk in je hoofd om midden IN de stationshal voetzoekers af te steken? Ik heb verschillende kinderen gezien die doodsbang waren van die harde knallen (wat wil je, in een afgesloten ruimte). Overal politie en Securail, maar die stonden er ook gewoon maar bij als makke lammetjes. Wat is dan eigenlijk het nut om zoveel veiligheidspersoneel ter plaatse te sturen als ze toch maar op hun duimen draaien?Patrick schreef:Mensen met een groot verantwoordelijkheidsgevoel dustreinbruno schreef:Ik heb vandaag zo een trein genomen, was een 11 (!) met 10 M5'en in TD
elke kleur van vakbonden zat in een deel van de trein![]()
de betogers zaten ondanks de vele politie wel heel de tijd bommetjes af te steken in de trein en in het station, waardoor het nogal stonk![]()
Bende k**kens!