het is toch niet nodig, aangezien die SABENA's veel comfortabeler zitten dan een gemoderniseerd stelletje. Individuele zetels en massa's beenruimte, wat wil je nog meer?
véél meer zitplaatsen die stellen hebben veel beenruimte maar enorm weinig zitruimte voor de passagiuers, voor de varkens onderhun is er ook nog een super ruime pakwagen ter beschikking
Mechanik schreef:véél meer zitplaatsen die stellen hebben veel beenruimte maar enorm weinig zitruimte voor de passagiuers, voor de varkens onderhun is er ook nog een super ruime pakwagen ter beschikking
voor een rustig L-treintje kan dat helemaal geen kwaad, maar als ze die stellen CR's laten doen wordt dat wel anders
Wat is men trouwens bezig in Brussel Centraal met het spoor waar deze treintjes vroeger hun terminus hadden? een paar weken geleden waren ze daar op die plek aan het breken en werken, zijn daar speciale plannen voor??
AM80 schreef:Wat is men trouwens bezig in Brussel Centraal met het spoor waar deze treintjes vroeger hun terminus hadden? een paar weken geleden waren ze daar op die plek aan het breken en werken, zijn daar speciale plannen voor??
yep die werken moeten er onder meer voor zorgen dat samen met alle andere werken op elk spoor treinen met 12 rijtuigen kunnen ontvangen worden, eveneens worden er ook extra trappen gestoken langs de zuidelijke kant van de perrons, nieuwe verlichting, perronvloeren, nieuwe aankleding van de zuilen, ...
AM80 schreef:Wat is men trouwens bezig in Brussel Centraal met het spoor waar deze treintjes vroeger hun terminus hadden? een paar weken geleden waren ze daar op die plek aan het breken en werken, zijn daar speciale plannen voor??
AM80
had centraal vroeger een extra perron ofzo? ik ken het station nu niet zo goed maar daar heb ik nog nooit iets van gehoord
brussel centraal had langs kant noord tussen spoor 1 en 2 nog een kopspoor liggen vanwaar de stellen van sabena naar de luchthaven vetrokken, was het spoor a, dat perron maakte deel uit van het perron 1-2