Dienen typ 13 met M6 mag waarschijnlijk ook niet over de grens (oa. homologatie van M6 in NL). Zonder M6 rijden gaat niet en een lege TGV staat in het beste geval ergens in Brussel.Zou hier ook kunnen, er ligfgen overloopwissels ietsje verder. Ach nee, daar rijdt men level 2, gaat dus waarschijnlijk nog niet.
Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Daarnaast is in NL de HSL-Zuid 's nachts ook in bezit van het onderhoud, dus privé, en die zijn niet geneigd om elke keer een treintje te laten passeren om de veegrit te laten doen.
-
- Berichten: 3965
- Lid geworden op: 22 nov 2008, 19:00
- Locatie: Ansião (PT)
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Om het vee te gritten, tiens.AlexNL schreef:Veegrit? Waar dient dat voor?
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Amai, weer humor van de bovenste plank... 
Een veegrit is - volgens mij - de 1ste (controle)rit op de HSL vooralleer er tegen 200, 250 of 300 km/u (al naar gelang de topsnelheid van het materieel) wordt gereden.

Een veegrit is - volgens mij - de 1ste (controle)rit op de HSL vooralleer er tegen 200, 250 of 300 km/u (al naar gelang de topsnelheid van het materieel) wordt gereden.
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Vandaag weer enkele ritten afgeschaft wegens technische problemen.




Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Blijkbaar is dat stukje nieuwe beveiliging een echte "leerschool" .Stef schreef:Vandaag weer enkele ritten afgeschaft wegens technische problemen.
Zo zien we de Thalys nog eens in Kalmthout, misschien lijn 12 toch maar naar 160kmh brengen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Feedback uit Brecht (noorderkempen)
Dat ging toch sowieso gebeuren?dentheo schreef:Zo zien we de Thalys nog eens in Kalmthout, misschien lijn 12 toch maar naar 160kmh brengen ?
