13 met goederentrein

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
karthuizer

13 met goederentrein

Bericht door karthuizer »

Rijden de 13'en steeds in dubbeltractie wanneer ze een goederentrein slepen, of heb je aan één 13 voldoende?
Braintrain

13en in dubbeltractie

Bericht door Braintrain »

Het hangt er een beetje van af op welk soort lijn de 13en goederentreinen
slepen.Op de Athus-Meuse lijn zullen ze vanwege de hellingen vrijwel
altijd in treinschakeling rijden . Op vlakke lijnen zullen ze ,als de trein niet te zwaar is, meestal wel als enkele lok rijden.
Steven

Re: 13en in dubbeltractie

Bericht door Steven »

Braintrain schreef:Het hangt er een beetje van af op welk soort lijn de 13en goederentreinen
slepen.Op de Athus-Meuse lijn zullen ze vanwege de hellingen vrijwel
altijd in treinschakeling rijden . Op vlakke lijnen zullen ze ,als de trein niet te zwaar is, meestal wel als enkele lok rijden.
klopt, meestal komt die tweede er dan voor in leuven of muizen (weet ni goed hoe het nu gebeurd met die depot in muizen te zitten)
karthuizer

Bericht door karthuizer »

Mercikes, weet nu dat ik genoeg heb met één 13 van LS. :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

karthuizer schreef:Mercikes, weet nu dat ik genoeg heb met één 13 van LS. :wink:
:D

Ik ga één 13 en éé CFL 3000 CFL kopen! :wink:

Ik heb nog wat Eurofimarijtuigen liggen, dus op die manier kan ik dan ook de IR m uitbeelden! :D

En die 13 en 3000 dan in dubbeltractie op kop van een staaltrein bestaande uit huifwagens voor het vervoer van rollen staal! :wink:

Leve de 13 ... en de 3000! :D :P
Plaats reactie