Het ontwerp van Bombardier ziet er zo uit:

treinbruno schreef: Als je naar de bordbistro gaat dus best altijd iets van kleine warde laten liggen
Die mensen zijn gewoon voor op hun tijd, hier zal je dat ook meer en meer gaan zien hoorSTOOMLOK schreef:eerste klasse reizigers die ...hun fiets meenemen op de trein![]()
Vanaf dat je treinrit langer duurt dan de tijd die je nodig hebt om te eten is zoiets nuttig. Je kan veel tijd besparen door op de trein te eten ipv erna in het stationbobke schreef:Ook, waarom is er een restaurant in een gewone trein of gaan die treinen dienst doen voor lange afstandsritten?
Die tafels zijn reuze handig. Ik heb op weg naar mijn werk altijd mijn laptop er bij.bobke schreef:amai,
Dat ziet er echt een zeer schone trein uit. Zowel vanbuiten als vanbinnen. Ik zie bv dat de gang in het midden even hoog is al waar de passagiers zitten (vind ik wel handig). Maar zulke grote tafels?
Een IC heeft in Zwitserland altijd een restauratiewagen. Daarnaast komt er ook nog een minibar voorbij. De IC's op Geneve - St. Gallen hebben er zelfs twee aan boord, een voor de eerste en een voor de tweede klasse. IR treinen hebben enkel een minibar.Ook, waarom is er een restaurant in een gewone trein of gaan die treinen dienst doen voor lange afstandsritten? (ik zag nergens hoeveel rijtuigen één trein is?)