De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Geen idee, het kan evengoed zijn dat alle bevindingen die bij de testloks gevonden zijn op slag bij de overige loks ook is aangepast. Dat is dus een beetje koffiedik kijken en zal te merken zijn eens alle administratie rond is hoe snel ze naar België komen.
Ik dacht dat de professionals in Brussel dat wel wisten ??? Is dat zo'n geheim ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Voor Siemens waarschijnlijk wel he, het is nog steeds hun loc er is nog geen enkele oplevering gebeurd he.
ha, lijkt wel raar M6 + I11. Ik wist niet dat da kon. Maar ik veronderstel dat er in België geen enkele trein zo samengesteld is voor personenvervoer?
Jawel er is/was 1 P-trein die ik weet die in zo een samenstelling rijdt. Iemand die kan helpen?bobke schreef:ha, lijkt wel raar M6 + I11. Ik wist niet dat da kon. Maar ik veronderstel dat er in België geen enkele trein zo samengesteld is voor personenvervoer?
met M6 +I11?Presario schreef:Jawel er is/was 1 P-trein die ik weet die in zo een samenstelling rijdt. Iemand die kan helpen?bobke schreef:ha, lijkt wel raar M6 + I11. Ik wist niet dat da kon. Maar ik veronderstel dat er in België geen enkele trein zo samengesteld is voor personenvervoer?
De samenstelling M5 + I10 bestaat wel deze wordt gereden in de P-trein 7302
-
Er zijn nu 1848 van de band gerrold, word die alle 18 in Duitsland staan allemaal samen aan Belgie geleverd of één per één ?

Ik denk dat ze die zo snel mogelijk allemaal gaan leveren. Volgens mij is er immers een boete per dag per te laat geleverde loc. Dus elke dag telt dan voor siemens. De laatste locomotieven kunnen ze trouwens nog perfect op tijd leveren zonder boete, als ze snel genoeg zijnLocomotief 5175 schreef:Er zijn nu 1848 van de band gerrold, word die alle 18 in Duitsland staan allemaal samen aan Belgie geleverd of één per één ?

Hoi,
Gisteren(30 mei) heb ik een HLE 18 zien staan in de Centrale werkplaats van Salzinnes(Namen).
Lukas
Gisteren(30 mei) heb ik een HLE 18 zien staan in de Centrale werkplaats van Salzinnes(Namen).
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
- trainfreak
Die zag ik zaterdag ook staan!Lukas schreef:Hoi,
Lukas
Hier nog wat info/fotp betreffende overbrengingsritten tss Mönchengladbach Rheydt en Müchen Allach
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... ?4,4871242
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... ?4,4871242
Blijkbaar doen de reeks 18 proefritten in Vlaanderen ?
Wie kan daar meer over vertellen ?
ronny-vdv
Wie kan daar meer over vertellen ?
ronny-vdv
Ik heb gisteren in Brussel noord een losse HLE18 komende van Brussel zuid richting Schaarbeek zien rijden. Dat was rond 14u48 en het was de 1810.
- trainfreak
Er was gisteren een rit Kinkempois-Brugge-Kinkempois, dit voor testen over L50a en L36Steven schreef:Ik heb gisteren in Brussel noord een losse HLE18 komende van Brussel zuid richting Schaarbeek zien rijden. Dat was rond 14u48 en het was de 1810.