800 miljoen euro? Het zal wel wat kosten maar volgens mij zoveel toch niet.dentheo schreef:een beetje orde van grootte in de gaten houden.
De opslag is minder dan 100.000 Euro.
Wat zou opbrengst zijn van de toeslag ? 1.000.000 Euro ?
Wat kost Brussel zuid opknappen ? 800. 000.000 ???
De 3 musketiers krijgen nòg wat opslag !
Re: De 3 musketiers krijgen nòg wat opslag !
Hmm, als je de plannen van Jean Nouvel bekijkt zou het zelfs nòg duurder kunnen uitvallen... Maar daar heb ik geen probleem mee.thomaslj schreef:800 miljoen euro? Het zal wel wat kosten maar volgens mij zoveel toch niet.dentheo schreef:een beetje orde van grootte in de gaten houden.
Liever naar een superdeluxe, beetje decadent nieuw station met symboolwaarde, dan in de broekzakken van een nutteloze papzak...
Brussel kennende zal het duurder zijn dan Luik en Antwerpen....thomaslj schreef: 800 miljoen euro? Het zal wel wat kosten maar volgens mij zoveel toch niet.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Waar heb je die plannen gezien? Ik ben wel benieuwd eigenlijkTrammist schreef:Hmm, als je de plannen van Jean Nouvel bekijkt zou het zelfs nòg duurder kunnen uitvallen... Maar daar heb ik geen probleem mee.thomaslj schreef:800 miljoen euro? Het zal wel wat kosten maar volgens mij zoveel toch niet.dentheo schreef:een beetje orde van grootte in de gaten houden.
Liever naar een superdeluxe, beetje decadent nieuw station met symboolwaarde, dan in de broekzakken van een nutteloze papzak...

melle schreef:Waar heb je die plannen gezien? Ik ben wel benieuwd eigenlijk

De NMBS raamt de opbrengst van de toeslag op 3,5 miljoen euro per jaar.dentheo schreef:een beetje orde van grootte in de gaten houden.Lukas schreef:Hoi,
Ik vind het ronduit SCHANDALIG dat men de toplui van de NMBS opslag geeft en zeker nu dat men voor Internationale treinreizen aan het loket 7 Euro extra moet betalen.Met dat geld had men beter Brussel Zuid vernieuwd!!
Desalniettemin blijft de opslag van de CEO's inderdaad schandalig in een tijd van crisis en zeker gezien de non-prestaties van Descheemaecker.
Niet-politieker ??? Wat doet hij dan op alle belangrijke feestjes van de Open VLD ?dentheo schreef:Ach de enige NIET politieker moet weg ??? Natuurlijk.FLV-FGSP schreef:Kwam daarjuist deze foto tegen:
Descheemaeker is een 'poulain' van Marc Verwilghen, die zijn beste tijd in de politiek wel gehad heeft.Adler schreef:Niet-politieker ??? Wat doet hij dan op alle belangrijke feestjes van de Open VLD ?
Dus de bonussen zijn +/- 100 000 euro, de toeslag brengt 3,5 miljoen euro per jaar op. Samen 3,6 miljoen euro, toch het begin van 800 miljoen euro... 

800 miljoen.... NMBS rijdt toch elk jaar een gat van +- 3 miljard ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Misschien dat Haek met zijn riante opslag van 6% eens een taalcursus Nederlands kan gaan volgen.
Zijn uitleg deze morgen op de radio, over de werken aan het station van Mechelen, was weer in het Westvlaams.
Zijn uitleg deze morgen op de radio, over de werken aan het station van Mechelen, was weer in het Westvlaams.
Volgens mij is de Schee de enige is die ooit bij een paar "normale" firma's gewerkt heeft ( ttz. niet NMBS of politiek).Adler schreef: Niet-politieker ??? Wat doet hij dan op alle belangrijke feestjes van de Open VLD ?
Die worden dan aangetrokken om de vuile karweitjes op te knappen, de één houdt het wat langer vol dan de andere.
Dat zijn ook de ideale zondebokken, want niet behorend tot het "clubje".
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Het feit dat iemand een schoonmaakfirma kan runnen, wil niet zeggen dat hij het goed doet aan het hoofd van een spoorwegonderneming.
Detailsdentheo schreef:800 miljoen.... NMBS rijdt toch elk jaar een gat van +- 3 miljard ?

Is NMBS een spoorweg "onderneming" of een spoorweg "parastatale" ? That's the question....FLV-FGSP schreef:Het feit dat iemand een schoonmaakfirma kan runnen, wil niet zeggen dat hij het goed doet aan het hoofd van een spoorwegonderneming.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide