Nu staat een groepje mensen verrast voor de bagagedeur die niet open gaat en kunnen slechts één richting uit.
Door het draaien van het rijtuig kunnen ze nu links en rechts naar een deur.
Anderzijds had ik ongelijk met het dode eind, ik denk dat ze nu in het eerste rijtuig vast zitten omdat ze niet of moeilijk door de bagageafdeling kunnen.
Ze moeten door één deur eruit.
Besluit: ik vrees dat de voordelen zeer beperkt zijn.
dentheo schreef:Nu staat een groepje mensen verrast voor de bagagedeur die niet open gaat en kunnen slechts één richting uit.
Door het draaien van het rijtuig kunnen ze nu links en rechts naar een deur.
Anderzijds had ik ongelijk met het dode eind, ik denk dat ze nu in het eerste rijtuig vast zitten omdat ze niet of moeilijk door de bagageafdeling kunnen.
Ze moeten door één deur eruit.
Besluit: ik vrees dat de voordelen zeer beperkt zijn.
Mensen zullen nu meer geneigd zijn om naar de eerste deur te stappen, voordeel is daarvan dat het daar drukker word maar iedereen een zitplaats heeft). De TBG kan er door en das het belangrijkste.
Het gedraaid zijn van die rijtuigen is niet met een bepaalde reden gedaan en gewoon puur toeval. Doordat een rijtuig al is afzonderlijk naar een werkplaats moet kan het zijn dat door de richting van het transport niet terugkomt zoals het stond en dan blijft dit rijtuig gedraaid in een samenstelling zitten. Je zoekt het gewoon dus te ver er is gewoon geen reden nuttig reden (naast toeval) om te zeggen waarom dat rijtuig gedraaid is.
Steven schreef:Het gedraaid zijn van die rijtuigen is niet met een bepaalde reden gedaan en gewoon puur toeval. Doordat een rijtuig al is afzonderlijk naar een werkplaats moet kan het zijn dat door de richting van het transport niet terugkomt zoals het stond en dan blijft dit rijtuig gedraaid in een samenstelling zitten. Je zoekt het gewoon dus te ver er is gewoon geen reden nuttig reden (naast toeval) om te zeggen waarom dat rijtuig gedraaid is.
Is het dan ook puur toeval dat dit bij veel rammen het geval is?
Want vroeger zag je dit bijna nooit.
b-loc schreef:
Is het dan ook puur toeval dat dit bij veel rammen het geval is?
Want vroeger zag je dit bijna nooit.
Er zijn zoveel verschuivingen (geweest), o.a. omdat het alle hens aan dek was tijdens de vakantieperiode, dat het me niet zou verbazen dat de reden daar gezocht moet worden. Maar dat je dat vroeger bijna nooit zag, is niet waar. Misschien is het je de laatste tijd gewoon beginnen opvallen.
overweg13 schreef:
Er zijn zoveel verschuivingen (geweest), o.a. omdat het alle hens aan dek was tijdens de vakantieperiode, dat het me niet zou verbazen dat de reden daar gezocht moet worden. Maar dat je dat vroeger bijna nooit zag, is niet waar. Misschien is het je de laatste tijd gewoon beginnen opvallen.
Dat zou ook kunnen dat het mij de laatste tijd gewoon begint op te vallen.
Zullen deze nog worden omgedraaid of aan andere kant worden gehangen als het een wat rustigere periode is?
b-loc schreef:Zullen deze nog worden omgedraaid of aan andere kant worden gehangen als het een wat rustigere periode is?
Ik denk dat er geen rustige periodes meer zijn. Ze zullen wel weer gekeerd raken, zoals dat nu gebeurd is. Je hebt het nu over BD's, maar AD's hangen vaak in het midden van het stel, die hangen dus eigenlijk altijd "verkeerd". Maar zolang de TBG's door kunnen, is er niet echt ene probleem.
b loc schreef:Hallo,
De P8006¨van Schaarbeek naar Oostende reed vandaag met I6, I10 en I11'en. Is er iemand die weet welke dienst hij morgen rijd.
Mvg
Mathias
Hallo naamgenoot
Morgen zal deze waarschijnlijk dezelfde dienst rijden. S'morgens rijdt deze ook als P-trein naar schaarbeek dacht de P7009 maar weet het niet zeker.
Dus deze samenstelling rijdt 2 diensten per dag.
Rijdt de P8006 nog altijd met 2 21's in TS?