Wat doe je als...

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Stef

Re: Wat doe je als...

Bericht door Stef »

Zeggen dat ik ook maar een bedelaar ben.

Wat doe je als je iemand aan de noodopening ziet prutsen terwijl de trein meer dan 100 km/u rijdt?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
thomaslj

Bericht door thomaslj »

Op een dwingende toon zeggen dat zij/hij daarmee direct moet ophouden. Als die dat niet doet op de assistentieknop drukken als er 1 is, als de prutser zover is dat de deur (bijna) opent aan de noodrem trekken.

Wat doet ge als ge op een trein vol vreemden zit & verneemt dat ge zonet euromultimiljonair zijt geworden via de loterij. (een realistisch antwoord hoeft voor mij niet dus fantaseer er maar op los) :)
Stef

Bericht door Stef »

Ik zou roepen: "Nog een aantal jaar roepen en jullie komen er ook wel met die 500€/dag" :lol:

Wat zou je doen tegen de verveling als je al 2 uur geblokkeerd zit in een trein?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
melle

Bericht door melle »

Mijn woede afreageren op de pispaal van de trein: de treinbegeleider. :mrgreen:
Patrick

Bericht door Patrick »

melle schreef:Mijn woede afreageren op de pispaal van de trein: de treinbegeleider. :mrgreen:
Alé, jong, doe ne keer verder! :mrgreen:
melle

Bericht door melle »

Patrick schreef:
melle schreef:Mijn woede afreageren op de pispaal van de trein: de treinbegeleider. :mrgreen:
Alé, jong, doe ne keer verder! :mrgreen:
Helemaal vergeten :D (Vakantieblues)

Wat doe je als iemand ten onrechte lastig begint te doen tegen de treinbegeleider en het dreigt te ontaarden?
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Tot kalmte manen.

Wat zou je doen als je een groepje jongeren een tbg compleet in elkaar ziet schoppen?
treinbruno

Bericht door treinbruno »

Weglopen en politie bellen (ik ga mijn leven niet riskeren)

Wat doe je als een schoon meiske in je trein gepakt wordt voor zwartrijden, en jij kunt haar redden omdat je ticket voor meerdere personen geldig is (SWT in Duitsland bijvoorbeeld)
Afbeelding
Darko

Bericht door Darko »

in ruil voor een date ofzo haar toch maar redden :D

Wat zou jij doen als je in de trein tot de conclusie komt dat je go-pass gisteren eigelijk vervallen is en je net je laatste lijntje invulde. (ik spreek uit ervaring)
thomaslj

Bericht door thomaslj »

Een moeilijke vind ik. Misschien toch maar een ticket bij de treinbegeleider kopen, wat hebt gij gedaan?

Wat doet ge als ge het voor het zeggen hebt bij de NMBS? (1 iets, ge hoeft geen rekening te houden met het budget of de haalbaarheid)
Laatst gewijzigd door thomaslj op 12 sep 2010, 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Darko

Bericht door Darko »

ik heb toen als de conductrice kwam hem gewoon afgegeven en ze had zelf niet door dat ie vervallen was tot ik het haar vertelde.. maar ze zag het door de vingers omdat het de laatste lijn was
treinbruno

Bericht door treinbruno »

Wat zou jij doen als je in de trein tot de conclusie komt dat je go-pass gisteren eigelijk vervallen is en je net je laatste lijntje invulde. (ik spreek uit ervaring)
Heb ik al eens gehad, 3€ smeergeld moeten betalen (k'kreeg er wel een bonnetje voor, hij had maakloon opgegeven :P )
Afbeelding
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

thomaslj schreef:Wat doet ge als ge het voor het zeggen hebt bij de NMBS? (1 iets, ge hoeft geen rekening te houden met het budget of de haalbaarheid)
Zorgen dat veel afgeschafte spoorlijnen heropend/heraangelegd worden.

Wat doe je als in het compartiment waar jij zit iemand een pijp begint te roken, en het hele compartiment komt onder een dichte rook te zitten?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Naar een ander compartiment lopen.

Stel je mocht één trein-typpe de wereld uitbannen? Welke zou jij dan uitbannen?
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

de Break

Stel, je mocht één Belgisch treinstel kopen, welk type zou je kiezen?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie