Al m'n collega's gaan halen die vrij zijn, en ze verdorie dan een goed pak slaag geven, en ze dan laten oppakken van spoorwegpolitie
-Wat zou je doen als je moet gaan solliciteren(je wordt op uur verwacht), en juist op dat moment, gaan in het vertrekstations alle rode lampjes gaan branden ?
Naar mijn afspraak bellen dat ik niet (op tijd) kan komen door een treinvertraging.
Wat doe je als je door de gang naast de couchettes van een I6 loopt, en in een couchette zie je een man een jonge vrouw lastigvallen? (En buiten jij en die twee is er niemand anders in het rijtuig.)
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Als het een mooi meisje van mijn leeftijd is schiet ik haar te hulp Anders zeg ik die man gewoon op te houden of anders verwittig ik securail
Wat zou je doen als je op een trein een portefeuille vind met pak 500€, even later komt die man terug, jij zit dan op zijn plaats en vraagt of je een portefeuille gevonden hebt?
Wat do ja als je nog een paar minutjes voor je eindbestemming bent en je moet dringend (je maag begint plotseling gevaarlijk te rommelen) naar de wc moet
Iemand vriendelijk vragen of hij/zij een zakdoekje voor je heeft.
Wat doe je als je bij een overstap merkt dat je in de vorige trein iets bent vergeten terwijl die op een ander perron nog ongeveer 1 minuut blijft staan en je huidige trein ook binnen 1 minuut vertrekt?