Pendelaar schreef:Ik blijf hopen dat ze de sprinters ook gaan vervangen door iets wat een beetje sneller remt en optrekt zodat de rittijd op L26 omlaag kan.Een 1/2 uur voor 20km is net wat teveel.
Er zou 1 AM86 ('sprinter', 'duikbril') in de CW van Mechelen zijn voor een modernisatie (bron: Op de Baan). Deze stellen zullen eerder een 2de leven krijgen dan een vervanging...
Dat verbaast me nu echt niet. Wat gaan ze er nu mee doen? Ook niet werkende lcd displays inbouwen (Dubbeldekkers) en de naam van volgend station afroepen (klassiekjes) ?
Of misschien een laagje beton gieten in de stellen om het eigengewicht wat te vergroten zodat die ondingen niet meer aan het slippen gaan ?
Waarom de cynische toon ^^. Akkoord misschien moeten ze es leren om de modernisaties af te werken (en liefst wat sneller). Maar modernisering is toch geen slecht idee? Dacht trouwens dat de 'varkentjes' eerst aan de beurt waren na de breaks (al nemen ze het bij de laatste nogal serieus dat 'give me a break') Het zou een mooie kans zijn om bij het invoeren van de desiros wat buffer te creeëren voor modernisatie van andere stellen.
Pendelaar schreef:Ook niet werkende lcd displays inbouwen (Dubbeldekkers)
Zwijg mij er van... ik heb in al die tijd nog maar 1 of 2 keer een CR-stel gezien met zijn displays in werking. Zijn er problemen mee? Of hebben de TBG's gewoon geen opleiding gehad over die aanpassingen?
Pendelaar schreef:Ook niet werkende lcd displays inbouwen (Dubbeldekkers)
Zwijg mij er van... ik heb in al die tijd nog maar 1 of 2 keer een CR-stel gezien met zijn displays in werking. Zijn er problemen mee? Of hebben de TBG's gewoon geen opleiding gehad over die aanpassingen?
Er zijn nog maar twee CR verbindingen geprogrammeerd, nog niet alle depots hebben er opleiding voor gegeven omdat de TBG's ze kunnen bedienen.
Het gaat over de verbinding Geraardsbergen - Dendermonde en over de verbinding Leuven - Braine le Compte.
Pendelaar schreef:Ook niet werkende lcd displays inbouwen (Dubbeldekkers)
Zwijg mij er van... ik heb in al die tijd nog maar 1 of 2 keer een CR-stel gezien met zijn displays in werking. Zijn er problemen mee? Of hebben de TBG's gewoon geen opleiding gehad over die aanpassingen?
Er zijn nog maar twee CR verbindingen geprogrammeerd, nog niet alle depots hebben er opleiding voor gegeven omdat de TBG's ze kunnen bedienen.
Het gaat over de verbinding Geraardsbergen - Dendermonde en over de verbinding Leuven - Braine le Compte.
ik heb thans leuven - ottignies ook al weten werken 1x op en een cr die die verbinding deed eigelijk
jens123 schreef:Overlaatst reed trein P8004 van Schaarbeek naar Kortrijk ook met werkende displays. De eerste keer dat ik dat zag: M6 met werkende displays
Waarom is dat eigenlijk zo moeilijk om die displays werkend te krijgen? Het is per slot van rekening toch geen magie.
Steven schreef:Dat is dan wel raar want momenteel zit die lijn nog niet in het CR lijstje maar gaat die nog als L trein door het leven.
kheb het over het zijpaneel dan.. bestemming was otignies en hij stond idd in leuven :p
op de CR naar sgravenbrakel werken ze vaak eens.. als er al eens een CR rijdt op die verbinding want tegenwoordig zie ik daar meer klassiek New look op :p