werken: langs de spoorlijn
Re: werken: langs de spoorlijn
't Is een paar weken geleden dat ik de trein nogeens genomen heb. Toen werd er trager gereden tussen Wolfstee en Bouwel (zowel richting Lier als richting Herentals): ik schat zo rond de 40 à 50 km/u. Weet er iemand wat hier gaande is? En wordt er nu nog altijd tussen die 2 stopplaatsen trager gereden?
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: werken: langs de spoorlijn
Hoe lang zijn die perronwerkzaamheden tussen Lier en Herentals al niet bezig?
Re: werken: langs de spoorlijn
nog niet lang genoeg , want na bouwel moet kessel nog gebeuren.. die panelen liggen daar ondertussen ook al 2 jaar klaar...
Re: werken: langs de spoorlijn
Hoi
Enig idee waarom in de Antwerpse NZ tunnel slechts 40 per uur mag gereden worden?
f
Enig idee waarom in de Antwerpse NZ tunnel slechts 40 per uur mag gereden worden?
f
Re: werken: langs de spoorlijn
Vanwaar haal je die info?ferry schreef:Hoi
Enig idee waarom in de Antwerpse NZ tunnel slechts 40 per uur mag gereden worden?
f
Re: werken: langs de spoorlijn
Eigenaardig ik meen 9 gelezen te hebben op de borden vanuit L12
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: werken: langs de spoorlijn
Om maar te zwijgen hoelang ze in Nijlen bezig geweest zijn... 1 jaar, of zelfs 1,5 jaar voor ocharme 2 perrons? Dat was (bij manier van spreken) aan een ritme van 1 perronboord en 10 klinkers per week...profke schreef:nog niet lang genoeg , want na bouwel moet kessel nog gebeuren.. die panelen liggen daar ondertussen ook al 2 jaar klaar...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Re: werken: langs de spoorlijn
en da waren dan nog externe contractors....
heb mij dikwijls dees filmke voor ogen gehaald:
http://www.youtube.com/watch?v=ckVYxBxdpY0
heb mij dikwijls dees filmke voor ogen gehaald:
http://www.youtube.com/watch?v=ckVYxBxdpY0
Re: werken: langs de spoorlijn
Hoi
Vertragingsbord "4" bij ingang tunnel + dagelijks stapvoets rijden!
f
Vertragingsbord "4" bij ingang tunnel + dagelijks stapvoets rijden!
f
Re: werken: langs de spoorlijn
Welke kant van de tunnel bedoel je.ferry schreef:Hoi
Vertragingsbord "4" bij ingang tunnel + dagelijks stapvoets rijden!
f
Er staan altijd twee driehoeken aan de inrit kant Berchem, zowel de 4 als 9, de regels op die hellingen zijn bijna identiek als die van het hellend vlak tussen Ans en Luik.
Re: werken: langs de spoorlijn
Er is inderdaad een BTS van toepassing in de Antwerpse NZV, kant Nederland.
Volgens de orderboeken wegens "trillingsmetingen van de tunnel".
Einde BTS: Tot nader order...
Kan dus morgen gedaan zijn, of binnen 5 jaar bij wijze van spreken...
Volgens de orderboeken wegens "trillingsmetingen van de tunnel".
Einde BTS: Tot nader order...

Kan dus morgen gedaan zijn, of binnen 5 jaar bij wijze van spreken...

Re: werken: langs de spoorlijn
Haha, we spelen "orzak (?)", we rijden traag gedurende de trillingsmetingen en achteraf weer vollen bak.....




Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: werken: langs de spoorlijn
Met onderbord "PLAN". Wat betekent dat?Steven schreef:Er staan altijd twee driehoeken aan de inrit kant Berchem, zowel de 4 als 9, de regels op die hellingen zijn bijna identiek als die van het hellend vlak tussen Ans en Luik.