is +1uur de nieuwe standaard aan het worden? :(

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Kris G

is +1uur de nieuwe standaard aan het worden? :(

Bericht door Kris G »

de laatste tijd lukt het gewoon niet meer om een H/T tussen Munkzwalm en Leuven af te leggen zonder (grote) vertraging, meestal zelfs direct 1 uur trajecttijd erbij, de Liège-Quiévrain is de laatste maanden "chronisch" afgeschaft :( > ik ben het zinnetje "door een defecte locomotief...." kotsmoe gehoord, en als die toch rijdt zorgt er wel een ander probleem voor de nodige vertraging, deze morgen om 09.20u gestopt met werken in Beauvechain en om 13.30u in Munkzwalm aangekomen (niet leuk na een 24-uur shift), ik durf de gemiddelde snelheid van dit 90km traject echt niet uitrekenen :?
ik ben fervente voorstander van het openbaar vervoer maar volgende keer ga ik met de auto werken, zelfs met een pak verse sneeuw doe ik er niet zo lang over, ik ben eens benieuwd of ze mijn vertraging gaan willen compenseren > overmacht door sneeuw kunnen ze vandaag toch niet inroepen
eagleheart
Contacteer:

Re: is +1uur de nieuwe standaard aan het worden? :(

Bericht door eagleheart »

of een trein die 2 minuten te vroeg vertrekt, das ook niet leuk
Hogersluys

Bericht door Hogersluys »

Als +1 de standaard wordt zal je op de meeste trajecten weinig merken. :lol:
Accelerat

Bericht door Accelerat »

...Alleen een beetje jammer als je de eerste trein van de dag hoort te hebben. :mrgreen:
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Maar wel weer leuk als je 's avonds laat nog een trein wil nemen. :D

Zet gewoon je uurwerk een uur achteruit, dan komt het op hetzelfde neer. :mrgreen:
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie