melle schreef:Ik heb van een klasgenoot opgevangen dat deze film bol staat van onrealistisch-heden
Hangt af wat je als basis gebruikt, je moet iets van Amerikaanse treinen kennen, bepaalde zaken zijn voor de film natuurlijk met veel spectacel in beeld gebracht om reden van de film, maar de basis is wel gehaald uit de werkelijkheid want de film heeft een waar gebeurd feit als basis.
het staat niet bol van de onrealistischheden.. ik ben hem op 11 november gaan zien en vond hem heel goed en heb er van genoten eigelijk.. erg goed in beeld gebracht
Darko schreef:het staat niet bol van de onrealistischheden.. ik ben hem op 11 november gaan zien en vond hem heel goed en heb er van genoten eigelijk.. erg goed in beeld gebracht
klopt, tja gewoon de manier waarop men iets in beeld brengt kan voor iets meer sensatie zorgen natuurlijk. Een explosie maakt men soms groter dan dat ze werkelijk zou zijn.
Darko schreef:het staat niet bol van de onrealistischheden.. ik ben hem op 11 november gaan zien en vond hem heel goed en heb er van genoten eigelijk.. erg goed in beeld gebracht
Een explosie maakt men soms groter dan dat ze werkelijk zou zijn.
Een explosie maakt men soms groter dan dat ze werkelijk zou zijn.
davyickx schreef:Ik ben niet zeker, maar vermoed dat die opnames in Leuven te maken hebben met de nieuwe reeks "Rang 1", over een gezin dat de Lotto wint.