Helaas veranderde het weer wel jammer genoeg maar toch enkele foto's gepakt in Brussel-Zuid.
Reacties zijn altijd welkom

Ik heb een heel jaar 2010 bijna die toelating op zak gehad.. Nooit maar echter NOOIT naar gevraagdtsjoek schreef:Goede morgen,
ff off topic :
moet men nog altijd een toelating hebben om op stations te fotograferen/filmen ... of was dit een bevlieging vorig jaar of is men nonchalant geworden in de controle of ...
mvg
tsjoek
Kan ook de IC O zijn naar Maastricht.Darko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p
Stef schreef:Kan ook de IC O zijn naar Maastricht.Darko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p
Sorry dat ik probeer te helpen... Zal het niet meer doen voor jou.Darko schreef:Stef schreef:Kan ook de IC O zijn naar Maastricht.Darko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p
Daarmee da ik het vraag he stef... useless comment to me...
14hr12 richting Brussel-NoordDarko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p
Die IR trein is het zeker niet.. die rijden niet met I11enRobin schreef:14hr12 richting Brussel-NoordDarko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p.
Weet niet zo direct welke het kan zijn tenzij deze: http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=0
geef even uw email in pbDarko schreef:Die IR trein is het zeker niet.. die rijden niet met I11enRobin schreef:14hr12 richting Brussel-NoordDarko schreef:En die I11.. is dat de ICa? zoja: welke richting en uur ongeveer aub :p.
Weet niet zo direct welke het kan zijn tenzij deze: http://www.railtime.be/website/ShowTrai ... 0-60&stn=0
en 12 na... dan is mijn vermoeden juist want ICa richting eupen van 13u58 in brussel.. en in vertraging (oewel dat niet aangegeven werd) dus.. zou ik die foto int groot kunnen hebben (origineel bestandje dus)
En ik maar geen toestemming kunnen krijgen voor een gans jaar :pDarko schreef:Ik heb een heel jaar 2010 bijna die toelating op zak gehad.. Nooit maar echter NOOIT naar gevraagdtsjoek schreef:Goede morgen,
ff off topic :
moet men nog altijd een toelating hebben om op stations te fotograferen/filmen ... of was dit een bevlieging vorig jaar of is men nonchalant geworden in de controle of ...
mvg
tsjoekterwijl Securail er soms echt stond op te gapen enzo
De toelating is altijd handig, is een klein moeite voor een mailtje te sturen en vriendelijk te vragenb-loc schreef:En ik maar geen toestemming kunnen krijgen voor een gans jaar :pDarko schreef:Ik heb een heel jaar 2010 bijna die toelating op zak gehad.. Nooit maar echter NOOIT naar gevraagdtsjoek schreef:Goede morgen,
ff off topic :
mvg
tsjoekterwijl Securail er soms echt stond op te gapen enzo
mooie foto's