Toen de reeks 25 nog een onschuldig koppie had...
Toen de reeks 25 nog een onschuldig koppie had...
Hoe koplampen een uiterlijk veranderen kunnen is vooral bij oude belgische locomotieven duidelijk te zien.
Groeten,
Niels
Groeten,
Niels
Re: Toen de reeks 25 nog een onschuldig koppie had...
Eerlijk gezegd vind ik ze in hun blauw-gele kleur het mooiste.

Die oude groene versie is prachtig!
Ik hoop dat wanneer men deze 23/25 'ers uit de dienst zal nemen, ze er terug één in deze livrei zetten.
Ik hoop dat wanneer men deze 23/25 'ers uit de dienst zal nemen, ze er terug één in deze livrei zetten.
-
Misschien gaat de TSP 2201 in groen schilderen en een snor aanbrengen en nummer 122.001 opschrijven. ?????. Dat zou prachtig zijn.

-
Wat nog beter zou zijn, eentje in de oude livrei en eentje in de "nieuwe"
En als we toch bezig zijn ene in geel-blauwe livreiTrainzDr3ver schreef:Wat nog beter zou zijn, eentje in de oude livrei en eentje in de "nieuwe"

-
Dat was degene ik bedoelde met de "nieuwe" degene dat ze nu op hebben, rede die vroeger ook niet in het Geel/groen?b-loc schreef:En als we toch bezig zijn ene in geel-blauwe livreiTrainzDr3ver schreef:Wat nog beter zou zijn, eentje in de oude livrei en eentje in de "nieuwe"

Heleba dromers,
En wij gaat dat betalen en "en plus" wie gaat die werken uitvoeren?
Gaat dat over de 25?Bibke schreef:Heleba dromers,
Geel-groen (of groen-geel) was van toepassing bij de Dlocs. Bij de Elocs was dit (en is dit nog steeds vanaf type 20) blauw-geel...TrainzDr3ver schreef:Dat was degene ik bedoelde met de "nieuwe" degene dat ze nu op hebben, rede die vroeger ook niet in het Geel/groen?b-loc schreef:En als we toch bezig zijn ene in geel-blauwe livreiTrainzDr3ver schreef:Wat nog beter zou zijn, eentje in de oude livrei en eentje in de "nieuwe"
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
De originele reeks 18 terugbrengen in zijn originele uitvoering en natuurlijk met deze originele verlichting zou ik
en velen met mij denk ik ook erg kunnen waarderen.
en velen met mij denk ik ook erg kunnen waarderen.
Het gaat over alle hierboven aangehaalde decoraties te beginnen met die van de 2201.Shrek schreef:Gaat dat over de 25?Bibke schreef:Heleba dromers,
Nee je hebt groene livrei daarna geel-blauw en daarna blauw-geel (zoals ze nu rijden)TrainzDr3ver schreef:Dat was degene ik bedoelde met de "nieuwe" degene dat ze nu op hebben, rede die vroeger ook niet in het Geel/groen?b-loc schreef:En als we toch bezig zijn ene in geel-blauwe livreiTrainzDr3ver schreef:Wat nog beter zou zijn, eentje in de oude livrei en eentje in de "nieuwe"