07-03-2011 Gent + Antwerpen

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 2533
Lid geworden op: 28 mar 2007, 10:04
Locatie: Schoten

07-03-2011 Gent + Antwerpen

Bericht door Robin »

Vandaag afgezakt naar Gent om daar wat foto's te nemen, helaas niet zo lang gebleven vanwege de koude wind :? .
Bij aankomst zag ik de 5707 in de verte stilstaan en even opgewacht maar bewoog niet. Eenmaal buiten het station reed deze traag door het station :roll: :twisted: , nadien kwam er nog een onderstopper van Infrabel voorbij :twisted: :twisted: , 2 keer pech gehad om 10min :shock: .

Toch nog de volgende foto's kunnen maken.
Enjoy :)

Eerste 2 zijn vanop de plek waar Marschie ons vertelde, dit is wel een eindje wandelen maar te doen, toch niet aan te raden op een koude dag als vandaag :lol: .
Het spijtige van de zaak is dat je de zon veel tegen hebt vind ik als je richting Gent kijkt, treinen vanuit Brugge is moeilijk om goed in de lens te krijgen vind ik tenzij je een hoop palen ervoor wilt of bomen :mrgreen:.
Zeker te doen in de zomer als de zon hoger staat! Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Zorba
Berichten: 149
Lid geworden op: 25 nov 2010, 22:16

Re: 07-03-2011 Gent + Antwerpen

Bericht door Zorba »

Zeer leuk om naar te kijken :!: Knap!
Plaats reactie