Jani schreef:Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik heb toch liever geen blauw oog (of erger). En dan nog, als ze ze al zouden vinden dan staan ze na een paar minuten weer op straat.
Zouden ze hier ni moeten riskeren.. want dan lever ik hen zelf uit.. (badge BZ veiligheidsagent)
Dat geeft u niet meer of minder rechten dan elke andere burger.
stefanic schreef:2) iemand securail verwittigd? 0800/30.230. Misschien te laat om ze te vatten in FBN, maar met een goede beschrijving van die jongeren...
Zou het geapprecieerd worden mocht een reiziger in zo een geval aan de noodrem trekken? Dergelijke zware agressie is immers een gevaar voor de aanwezige reizigers. Daarenboven verzwaart de noodremming de feiten en kunnen de daders niet zomaar gaan lopen in het station...
Sander14 schreef:Niks gemeenschapsdienst, gewoon laten betalen voor alles wat er gesloopt is. Als ze daardoor huis, inboedel, auto etc. voor moeten verkopen, jammer dan.
Gij denkt dat die gasten dat allemaal bezitten?
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Jani schreef:Ik weet niet hoe het met u zit, maar ik heb toch liever geen blauw oog (of erger). En dan nog, als ze ze al zouden vinden dan staan ze na een paar minuten weer op straat.
Zouden ze hier ni moeten riskeren.. want dan lever ik hen zelf uit.. (badge BZ veiligheidsagent)
Dat geeft u niet meer of minder rechten dan elke andere burger.
stefanic schreef:2) iemand securail verwittigd? 0800/30.230. Misschien te laat om ze te vatten in FBN, maar met een goede beschrijving van die jongeren...
Zou het geapprecieerd worden mocht een reiziger in zo een geval aan de noodrem trekken? Dergelijke zware agressie is immers een gevaar voor de aanwezige reizigers. Daarenboven verzwaart de noodremming de feiten en kunnen de daders niet zomaar gaan lopen in het station...
Daar liggen de "daders" niet wakker van, zodra de trein stilstaat trekken ze gewoon de noodhendel van de deuren open. dat ze daarbij de kans lopen om onder een trein te lopen zal ze worst wezen.
En wat gaat u met uw badge kunnen doen? Juist niks, integendeel, heel hard moeten oppassen of u bent ze kwijt of u mag zelf voor de rechtbank komen.
Ik heb ook zo'n badge dus ik weet wel een beetje waarover ik spreek.
En wat gaat u met uw badge kunnen doen? Juist niks, integendeel, heel hard moeten oppassen of u bent ze kwijt of u mag zelf voor de rechtbank komen.
Ik heb ook zo'n badge dus ik weet wel een beetje waarover ik spreek.
das waar ma mij slaan ze ni rap op mn gezicht.. erop slaan zalk ni doen (doe ik nooit ligt ni in mnne aard) ma aan mij raken zullen ze ni rap.. want verweren doen ik wel
Sander14 schreef:Niks gemeenschapsdienst, gewoon laten betalen voor alles wat er gesloopt is. Als ze daardoor huis, inboedel, auto etc. voor moeten verkopen, jammer dan.
Gij denkt dat die gasten dat allemaal bezitten?
Jawel, ze hebben altijd wel iets wat geld op levert.
LHOON schreef:Bestaat er eigenlijk een juridische grond om dergelijke personen de toegang tot treinen en stations te ontzeggen?
Volgens een artikel in De Standaard (http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 042008_097, volledig artikel enkel voor abonnees helaas) zou er één iemand een stationsverbod hebben (was wel het aantal in 2008). Een rechter aan de rechtbank van Nijvel zou dit opgelegd hebben na een geval van zware agressie.