M4 ADx'en in Kortrijk Vorming:

De rest vind je in mijn Flickr album.
Anekdotes mogen zeker ook verteld wordenDe "loco" zoals mijn nonkel altijd zei... (Ik ken er nog een leuke anekdote over)
Dus van 1970 tot 2003 was mijn nonkel treinbestuurder. Op een dag reed die met een trein (ik weet niet meer waar). Tot overmaat van ramp hadden ze de loco voorgelaten... en dat beestje rijd maar 40 per uur xD. Met 20 minuten vertraging kwam zijn trein uiteindelijk aan in het station (en met boze reizigers)...Darko schreef:Anekdotes mogen zeker ook verteld wordenDe "loco" zoals mijn nonkel altijd zei... (Ik ken er nog een leuke anekdote over)
Die staat daar weg te roesten. Ik heb er zicht op vanuit de kas van Nederlandsbobke schreef:Waarom staat die loco eigenlijk daar? Wordt dat nog altijd gebruikt misschien, dat oud beestje?
Robin schreef:InfrabelDarko schreef:Typisch NMBS :p
Waarom heeft den 2741 geen GF-koppeling (meer)?Brent schreef: Hle 2741![]()
De locs 2741 tot 2751 en van 2758 tot 2760 enkel met GFb-loc schreef:Waarom heeft den 2741 geen GF-koppeling (meer)?Brent schreef: Hle 2741![]()
Normaal hadden locs n°2740-2760 er toch 1?
Mijn excuses ik bedoelde 2742Treinen9880 schreef:Ik heb een foto van de 2741 zonder GF koppeling en die foto dateert uit juli vorig jaar