foto's van Brent

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Brent

foto's van Brent

Bericht door Brent »

Omdat het volgens mij wat slordig lijkt om je foto's kriskras op 't forum te gooien, maak ik dan maar mijn fototopic aan. Even de foto's herhalen die we al gehad hebben:

M4 ADx'en in Kortrijk Vorming: Afbeelding 1209 vanuit de verste verte in Kortrijk Vorming: Afbeelding De "loco" zoals mijn nonkel altijd zei... (Ik ken er nog een leuke anekdote over) Afbeelding Het "break" motorstel 376 in Station Kortrijk. Afbeelding Het MS96 motorstel 489 in Station Kortrijk: Afbeelding De rangeerder van dienst in Kortrijk Vorming: Afbeelding Het MS96 motorstel 477 is al getagd op de rubber balgen Afbeelding MS96 motorstel 441 Afbeelding Den 378 in Station Wevelgem Afbeelding Hle 2741 Afbeelding Kusttram 6048 in Wenduine Afbeelding Kusttram 6033 in Wenduine Afbeelding Kusttram 6018 bijna bij Wenduine Molen Afbeelding enzovoorts enzovoorts

De rest vind je in mijn Flickr album.
Laatst gewijzigd door Brent op 11 apr 2011, 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Darko

Re: Foto's Van Brent

Bericht door Darko »

De "loco" zoals mijn nonkel altijd zei... (Ik ken er nog een leuke anekdote over)
Anekdotes mogen zeker ook verteld worden :D
Brent

Bericht door Brent »

Darko schreef:
De "loco" zoals mijn nonkel altijd zei... (Ik ken er nog een leuke anekdote over)
Anekdotes mogen zeker ook verteld worden :D
Dus van 1970 tot 2003 was mijn nonkel treinbestuurder. Op een dag reed die met een trein (ik weet niet meer waar). Tot overmaat van ramp hadden ze de loco voorgelaten... en dat beestje rijd maar 40 per uur xD. Met 20 minuten vertraging kwam zijn trein uiteindelijk aan in het station (en met boze reizigers)... :lol: :mrgreen:
Darko

Bericht door Darko »

Typisch NMBS :p
Robin

Bericht door Robin »

Darko schreef:Typisch NMBS :p
Infrabel ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
bobke

Bericht door bobke »

Waarom staat die loco eigenlijk daar? Wordt dat nog altijd gebruikt misschien, dat oud beestje?
Brent

Bericht door Brent »

bobke schreef:Waarom staat die loco eigenlijk daar? Wordt dat nog altijd gebruikt misschien, dat oud beestje?
Die staat daar weg te roesten. Ik heb er zicht op vanuit de kas van Nederlands :D
Edit: Dit moet klas zijn uiteraard
Jani

Bericht door Jani »

Robin schreef:
Darko schreef:Typisch NMBS :p
Infrabel ;)

Van 1970 tot 2003 was dit nog gewoon NMBS.
b-loc
Contacteer:

Bericht door b-loc »

Brent schreef: Hle 2741 Afbeelding
Waarom heeft den 2741 geen GF-koppeling (meer)?
Normaal hadden locs n°2740-2760 er toch 1?
Brent

Bericht door Brent »

da zou ik echt nie weten
Peche

Bericht door Peche »

b-loc schreef:
Brent schreef: Hle 2741 Afbeelding
Waarom heeft den 2741 geen GF-koppeling (meer)?
Normaal hadden locs n°2740-2760 er toch 1?
De locs 2741 tot 2751 en van 2758 tot 2760 enkel met GF
Treinen9880

Bericht door Treinen9880 »

Ik heb een foto van de 2741 zonder GF koppeling en die foto dateert uit juli vorig jaar
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Peche

Bericht door Peche »

Treinen9880 schreef:Ik heb een foto van de 2741 zonder GF koppeling en die foto dateert uit juli vorig jaar
Mijn excuses ik bedoelde 2742 :)
Brent

Re: foto's van Brent

Bericht door Brent »

Gister nog eens naar Wenduine geweest:

Kusttram 6030 op weg naar Wenduine molen: (Vijfde foto: op de achtergrond : Villa Maritiem is onlangs failliet gegaan, en ze hadden de beste pannekoeken van heel Wenduine :cry: ) Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Kusttram 6010 verlaat Wenduine molen. Afbeelding Afbeelding Afbeelding Kusttram 6015 naar Wenduine molen. Afbeelding Een tramrail... :lol: Afbeelding Kusttram 6039 van boven bekeken Afbeelding Kusttram 6037 naar Wenduine molen. Afbeelding (En ik háát het als flickr mijn foto's weer eens kriskras door elkaar heeft geupload! :x )
Brent

Re: foto's van Brent

Bericht door Brent »

En we mogen de geit die ook eens op de foto wou staan ook niet vergeten :lol: Afbeelding
Laatst gewijzigd door Brent op 27 jul 2011, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie