Spooktunnels Premetro Antwerpen

Smalspoor, tram en light-rail in België
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door TommyG »

Arrogante toon? Sorry als ik zo overkwam, dat was zeker de bedoeling niet...

Het lijkt me toch logisch dat zo'n foto's enkel werken als er geen families met kinderen en anderen op te zien zijn. Anders gaat het punt "spooktunnel" toch wel verloren? Nee?

Ik heb inderdaad alleen mezelf in gevaar gebracht, al valt dat nog heel goed mee hoor... In die premetro tunnels is er altijd een padje naast de sporen waar je veilig kan stappen... Moesten ze me pakken zou ik de boete met plezier betaald hebben hoor, als er al een boete van komt, eens de politie doorheeft dat je daar enkel bent om foto's te nemen valt dat meestal wel heel goed mee. Ik heb in elk geval nog nooit moeten betalen, en ben best al wel een paar keer betrapt...

En aandachtszoeker? Leg me dat eens uit? Ik dacht dat jullie die foto's wel interessant zouden vinden, verkeerd gedacht? Eventueel haal ik ze wel even weg hoor.
Wat is eigenlijk jouw probleem met mij?
kars

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door kars »

.
Laatst gewijzigd door kars op 17 okt 2012, 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
kika
Berichten: 2859
Lid geworden op: 15 apr 2008, 03:00
Locatie: BRD

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door kika »

Ik vind het wel mooie foto's, en leuk om de tunnels te zien. Een tiental jaar terug wilde ik daar ook al eens foto's maken, maar dat is toen helaas niet gelukt, dus ik vind het wel fijn om alsnog een beeld te krijgen. Dat er even iets wordt vermeld à la 'Please don't try this at home' vind ik prima, je weet immers nooit wie er meeleest en of die zich dan ook bewust zijn van eventuele consequenties.
Asterix
Berichten: 3845
Lid geworden op: 05 apr 2006, 00:30

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door Asterix »

TommyG schreef:Arrogante toon? Sorry als ik zo overkwam, dat was zeker de bedoeling niet...
(...)
Wat is eigenlijk jouw probleem met mij?
Je reactie op mijn goedbedoelde bijdrage over die opendeur kwam mij zeer arrogant over. Maar goed, laat ons die non-discussie sluiten en weer on-topic verder gaan.
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door TommyG »

Excuses in dat geval. Het was een goeie tip, zeker en vast, maar denk dat je nu ook wel doorhebt dat het geen optie was aangezien ik vooral verlaten plaatsen fotografeer.
No hard feelings mate.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door yannickvw »

Langs Schijnpoort den tunnel ingespurt? Kan je daar de tunnel van de kerkstraat in, want als je met de tram voorbij de splitsing rijdt lijkt er mij een grote houten wand te staan waar je niet door geraakt?
TommyG
Berichten: 144
Lid geworden op: 12 jul 2007, 23:12
Locatie: Muizen
Contacteer:

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door TommyG »

Het spijt me, maar ik neem aan dat je wel begrijpt dat ik geen verdere details kan geven op een publiek forum.
Indien je het echt wil weten kan je me altijd een pm sturen.
dentheo
Berichten: 8170
Lid geworden op: 14 jan 2007, 22:53
Locatie: Kalmthout

Re: Spooktunnels Premetro Antwerpen

Bericht door dentheo »

yannickvw schreef:Langs Schijnpoort den tunnel ingespurt? Kan je daar de tunnel van de kerkstraat in, want als je met de tram voorbij de splitsing rijdt lijkt er mij een grote houten wand te staan waar je niet door geraakt?
Ik herinner mij van een Vebov wandeling een ingang langs de andere zijde.... :)
Theo
Groeten vanop de Heide
Plaats reactie