Stijn91 schreef:Waarom gaat die via L50A gaan en kan die niet even stop maken in Denderleeuw.
Leer nu eens aanvaarden dat niet alles via Denderleeuw kan gaan.
Denderleeuw is het grootste station in mijn buurt waar ik bijna direct ben.
Weet er iemand of IC508 zondag met de nieuwe 18 gaat zijn. Moet in Gent zijn dan.
6 juillet : Premier service commercial pour une locomotive 18 Siemens !
Depuis ce mercredi 6 juillet 2011, les locomotives de la série 18 sont officiellement en service commercial à la SNCB. Dans un premier temps, les trains 528 et 508 entre Eupen et Ostende sont assurés avec une 18. A partir du 11 juillet, d'autres trains pourraient suivre.
[BE] NMBS/SNCB 18 test-services continued? / Siemens
Some Belgian websites and discussion boards already state that (all of a sudden) the NMBS/SNCB 18 series is officially in service since yesterday. We will just wait what happens in the next days/weeks. Fact is that the test-service-program with these machines was cancelled in May, and that yesterday, locomotive no. 1803 pulled two intercity-services between Eupen and Oostende, together the with unit 1359. - Wallorail/HGBTF.net/Railbusters.net
PS the latest updates on this topic are welcome, mail to railcolor@gmail.com
Toen hij juist passeerde reed de trein naar Blankenberge er voor en heb het niet goed kunnen zien. Maar als ik nog tussen de bomen kon zien reed er enkel een T13 mee.
vandaag zijn er geen ICs aangekomen in Oostenden met 1800en volgens mij informatie.. de 1803 heeft wat in Welkenraedt rondgestaan...
Ik schrijf het nieuws op railcolor.net en idd, zo stellig als wallorail ben ik niet, na een paar ritten, met ondersteuning van een 1300... Hoop wel dat het snel goedkomt... lok 1900 moet om en nabij al klaar zijn...
Rijdt de 508 ook in het weekend met een 18xx? Ik moet morgenvroeg van Brugge naar Leuven en het zou mooi zijn om deze mee te pikken. Maar een uur of twee vroeger opstaan om dan geen 18xx te zien wil ik niet doen