Hoi allemaal, een groet van Wim, net nieuw op dit forum.
Ik vroeg mij af of er in de Thalys ook openbaar vervoer-kaartjes te koop zijn om te gebruiken in Parijs.
Ik wil eigenlijk zo'n RATP dagkaart kopen. Het leek me wel handig om dit al in de Thalys te kunnen doen i.p.v. in de rij te staan bij zo'n loket op het station. Weet iemand of je zo'n dagkaart in de Thalys al kunt kopen?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor uw reacties.
Wim
wimwarman schreef:Hoi allemaal, een groet van Wim, net nieuw op dit forum.
Ik vroeg mij af of er in de Thalys ook openbaar vervoer-kaartjes te koop zijn om te gebruiken in Parijs.
Ik wil eigenlijk zo'n RATP dagkaart kopen. Het leek me wel handig om dit al in de Thalys te kunnen doen i.p.v. in de rij te staan bij zo'n loket op het station. Weet iemand of je zo'n dagkaart in de Thalys al kunt kopen?
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor uw reacties.
Wim
U kunt hier bovendien een openbaar vervoersbewijs krijgen voor Nederland, Brussel en Parijs en prepaid Wi-Fi kaarten.
Maar er staat op het eerste zicht niet bij welke Parijse vervoersbewijzen. Ik heb er enkele jaren geleden wel een kaartje voor mijn aansluitende metrorit kunnen kopen.
Shrek schreef:Ik heb zo'n dagkaart al gekocht op de Thalys
Hee, da's grappig....ik heb gisteren die reis gemaakt en toen waren er bij de Thalys alleen maar de losse kaartjes.
Maar het was vrij eenvoudig om zo'n dagkaart op Station Paris Gare du Nord te kopen. (ik was even bang voor zo'n lange rij, maar dat viel dus reuze mee)
Hee, da's grappig....ik heb gisteren die reis gemaakt en toen waren er bij de Thalys alleen maar de losse kaartjes.
Maar het was vrij eenvoudig om zo'n dagkaart op Station Paris Gare du Nord te kopen. (ik was even bang voor zo'n lange rij, maar dat viel dus reuze mee)
Bedankt voor jullie reacties.
Groetjes,
Wim
dan heb je geluk gehad, heb de eerste keer in de metro z'n 20minuten gewacht tegen dat het mijn beurt was .
die Japanners toch he
Apart, ik heb het al 2-3 keer geprobeerd, maar tegen mij zeiden ze ook enkel losse kaartjes te hebben.
Het is wel al lang geleden (jaar of 7-8), misschien is dat nu veranderd
Dat zal wellicht meer verklaren. Het is ook wel logisch op zich, de meeste mensen die met Thalys reizen gaan of een paar dagen naar Parijs óf zijn op doorreis. Die mensen zijn doorgaans niet op zoek naar een dagkaartje.