Modernisering Breaks
Re: Modernisering Breaks
Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien
)

Dat zal zo zijn i.v.m de grafitti. 378 is langs een zijde helemaal besmeurd met ongewenste schilderingen (vorige week nog gezien in LK)Stef schreef:Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien)
en vandaag gezien te ieper.Brent schreef:Dat zal zo zijn i.v.m de grafitti. 378 is langs een zijde helemaal besmeurd met ongewenste schilderingen (vorige week nog gezien in LK)Stef schreef:Gisteren stonden de 378 en de 380 aan elkaar gekoppeld op weekendrust te Sint-Niklaas Oost. Deze zullen dus vandaag op de IC L rijden. Hetgeen waar ik nog het meeste van verschoten was: ze hadden niets graffiti op hen! (toch de kant die ik kon zien)
Op 1 juli 2011 heb ik in Doornik een gemoderniseerde Break gefotografeerd waarvan de frontnummer al bijna volledig verdwenen is ik gok op 380 maar misschien kan iemand dat bevestigen?
- Dieselfreak
Ik zie wel om welke het gaat. Kijk eens goed naar de voorkant.
Het is de 391.
Het is de 391.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Gisteren op de 311 gezeten, redelijk nieuw allemaal. Echt een geslaagde vernieuwing ! 

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
ziet er mij de 391 aan de stickers te zien aan de voorkant.doggys2 schreef:Dat klopt maar die is ook onleesbaar.
ik had het eigenlijk op deze, mij fout

In de UIC nummer zie je ook 308 staan. Links zie je 3083, stel #308 kast #3

Robin schreef:ziet er mij de 391 aan de stickers te zien aan de voorkant.doggys2 schreef:Dat klopt maar die is ook onleesbaar.
ik had het eigenlijk op deze, mij fout:
In de UIC nummer zie je ook 308 staan. Links zie je 3083, stel #308 kast #3![]()
De 308 is door Robin nog gespot op 27-08-2011 dacht ik met de volledige frontnummer dus ik denk niet dat mijn foto de 308 is.
-
Dan zitten die 2 waarschijnlijk al de hele week op de IC L.ostbahnhof schreef:gisteren in Opwijk de 380 met 378 gekoppeld.

heb gisteren voor het eerst de 311 new look gezien. Deed de L trein Brussel Zuid - Antwerpen Centraal.