Sorry Steven, was niet voor jou... ik was iets trager met typen.....

wachten op "belastingsbetaler2" ,sprak waarschijnlijk met kennis terzake ivm "beschutte werkplaats"Steven schreef:Belastingbetaler is verbannen, is het type dat kikt op het uitmaken van andere mensen ongeacht wie of wat ze zijn.
Ik heb hem verbannen op basis van zijn Telenet IP adres, mogelijk keuze om terug te keren is via een wisselend IP adres (als hij er kennis van heeft).nighttrain schreef:wachten op "belastingsbetaler2" ,sprak waarschijnlijk met kennis terzake ivm "beschutte werkplaats"Steven schreef:Belastingbetaler is verbannen, is het type dat kikt op het uitmaken van andere mensen ongeacht wie of wat ze zijn.
What's next?
Dat had ik begrepen hoor, ik neem u niets kwalijk, maar we zijn inderdaad niet echt gediend met mensen die hier enkel hun mening kunnen en durven ventileren door anoniem andere uit te maken en verder niets bijbrengen.dentheo schreef:Hoho, Ik heb de indruk dat ge opgewonden zijt....tel voortaan even tot 100 voor je op het knopje verzenden drukt.
Sorry Steven, was niet voor jou... ik was iets trager met typen.....
overweg13 schreef:Wie zich tot het openbaar vervoer bekent, zoals ik, kan toch maar best elke ochtend eens nakijken of er nergens gestaakt wordt. En met OV bedoel ik uiteraard ook MIVB, De Lijn en TEC. Welnu, ik kom voor dit jaar toch al op 45 dagen met een werkonderbreking bij een of meerdere maatschappijen van OV. Als we ervan uitgaan dat er nauwelijks gestaakt wordt op zaterdag en zondag, kom je zo aan bijna 1 werkdag op 5! (Ik denk zelfs dat ik er nog enkele gemist heb, want staken is een nieuwtje geworden dat de media al lang niet altijd meer vermelden...)
Natuurlijk is de ene actie de andere niet: de diagnose gaat van pest tot enigszins verkouden, maar het is dus helemaal niet denkbeeldig dat je na drie vierde van je reis strandt, omdat de bussen, trams of treinen het daar plots en onaangekondigd laten afweten.
Stel je voor dat je er als automobilist elke dag opnieuw rekening moet mee houden dat enkele pestkopjes je het verder rijden onmogelijk maken. Hoe lang zou dit duren? Ik begrijp dus toch wel dat de OV-gebruikers het stilaan flink op hun heupen krijgen, zeker als het zo stilaan duidelijk wordt dat het stakende treinpersoneel voor de kar (de trein?) gespannen wordt van onze lieve vakbondsbazen die beseffen dat deze vorm van sociale onrust nog ongeveer de enige is met kans op succes, nu meer en meer blijkt dat algemene stakingen in de privésector tot mislukken gedoemd zijn, als er natuurlijk eerlijk gespeeld wordt zonder intimidatie, blokkades en meer van die guerrillapraktijken.
Ik zou akkoord zijn als de staking echt de aangekondigde 24 uur zou duren, maar op sommige plaatsen zijn ze vlot over de 48 uur gegaan, dus dat zijn evenzeer wilde stakingen.Shrek schreef:Dat is ook ongeveer mijn ervaring. Gelukkig gaat het in 95% van de gevallen slechts over één depot, maar dat maakt het niet minder lastig natuurlijk. Die kleine stakingen vind ik trouwens nog veel ergerlijker dan die van vandaag.