Isole
Re: Isole
vermoedelijk bedoel je een isolatorkristof26 schreef:Hoi!
Kan iemand mij in het kort zeggen voor wat een isole dient?
Vriendelijk bedankt!
als je de Soele zou bedoelen dan spreken we over de arding in een loc, is een specifiek mes
- trainfreak
nee, geen foto..
trainfreak! Dat ist!
En ik dacht al dat het zo iets was. Maar er is nog zo iets en ik weet niet of dat ook een isole noemt. Maar tussen die 2 spoorstaven zit er bij het ene plastiek tussen (dat is isole) en bij een ander zit dat er niet tussen.
En de isole waar dat plastiekje wel tussen zit mag niet ingevet worden met olie. Ik geloof dat dat storing ofzo heeft in het seinhuis.
gr
En ik dacht al dat het zo iets was. Maar er is nog zo iets en ik weet niet of dat ook een isole noemt. Maar tussen die 2 spoorstaven zit er bij het ene plastiek tussen (dat is isole) en bij een ander zit dat er niet tussen.
En de isole waar dat plastiekje wel tussen zit mag niet ingevet worden met olie. Ik geloof dat dat storing ofzo heeft in het seinhuis.
gr
dat isomlatiestuk zit er idd tussen om stromen die gebruikt worden voor de seinen of overwegen gescheiden te houden anders zou heel de winkel wel is tilt kunnen slaan, dit is ni noodzakelijk nodig te merken op een seinhuis, de automatisch werkende seinen alleen kunnen al voor genoeg miserie zorgen als deze gestoord zouden zijn