Honderden 2,5 uur vast op defecte trein in Sint-Niklaas
In Sint-Niklaas, in de provincie Oost-Vlaanderen, hebben honderden reizigers vandaag twee en een half uur vastgezeten op een defecte trein. De trein was vertrokken in Antwerpen-Centraal en spoorde naar Kortrijk.
Om 16.10 uur is de trein defect komen te staan vlakbij het station van Sint-Niklaas. De treinbestuurder heeft eerst nog geprobeerd de trein zelf aan de praat te krijgen.
Toen dat niet lukte is vanuit Sint-Niklaas een lege trein gestuurd, waarop de honderden inzittenden van de defecte trein konden overstappen, zegt Frédéric Petit van Infrabel. De reizigers werden naar het station van Sint-Niklaas gebracht en liepen ongeveer twee en een half uur vertraging op.
Omdat er door het defect gedurende meer dan twee uur ook één spoor geblokkeerd was, kampte het treinverkeer op de lijn Antwerpen-Sint-Niklaas-Gent met gevolgvertragingen. Die beginnen nu stilaan te verdwijnen, aldus nog Petit.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... laas.dhtml
Honderden 2,5 uur vast op defecte trein in Sint-Niklaas
Re: Honderden 2,5 uur vast op defecte trein in Sint-Niklaas
Misleidende (topic) titel. Het lijkt zo dat honderden personen in kwestie 2,5 uur vast zaten, maar de storing heeft, zo kan ik opmaken, 2,5 geduurd.
bwa gisterenavond stonden duizenden mensen vast in antwerpen....

Uit de uitleg van de mensen die geïnterviewd werden voor het journaal, had ik toch begrepen dat ze 2,5 uur verloren waren. Tijd die ze wel grotendeels zullen vast gezeten hebben.Guus schreef:Misleidende (topic) titel. Het lijkt zo dat honderden personen in kwestie 2,5 uur vast zaten, maar de storing heeft, zo kan ik opmaken, 2,5 geduurd.