lijn 66 te zedelgem
lijn 66 te zedelgem
hallo,
ik ben vandaag voor de 1ste maal treinen gaan fotograferen.
zouden jullie mij kunnen vertellen wat de +,- punten zijn aan mijn foto's
alvast bedankt,
ik ben vandaag voor de 1ste maal treinen gaan fotograferen.
zouden jullie mij kunnen vertellen wat de +,- punten zijn aan mijn foto's
alvast bedankt,
Re: lijn 66 te zedelgem
U 3de foto is een perfect plaatje, ik zou persoonlijk de palen wat minder in beeld brengen en accent meer naar het te fotograferen onderwerp leggen. In dit geval de trein.
Tracht ook rechte foto's te maken. Voor palen moet je inderdaad opletten. In bogen staat deze altijd korter bij elkaar en in de buurt van wissels durven er ook al is extra palen staan.
- tracht vooral bij mooi weer foto's te maken, met de zon in de rug.
- zoek meer open plaatsen, en plaats meer van de prachtige Belgische landschappen op de foto.
- zoom nooit verder in dan rond de elektriciteitsportalen, want met een foto van enkel de neus ben je niet veel.
Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes.
Nog véél oefenen, Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd.
- zoek meer open plaatsen, en plaats meer van de prachtige Belgische landschappen op de foto.
- zoom nooit verder in dan rond de elektriciteitsportalen, want met een foto van enkel de neus ben je niet veel.
Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
En het belangrijkste:
LET OP JE EIGEN VEILIGHEID!!!! En luister naar bevoegd personeel!!!
LET OP JE EIGEN VEILIGHEID!!!! En luister naar bevoegd personeel!!!
ok zal erop letten, bedankt!HLE 2302 schreef:- tracht vooral bij mooi weer foto's te maken, met de zon in de rug.
Hieronder een mogelijk voorbeeld. Een 77 met een lokale graantrein ter hoogte van Froyennes.Nog véél oefenen, Rome en Parijs zijn ook niet op één dag gebouwd.
Hallo,
Groeten,
Joris De Mol
Is dat niet de 39714, de cementtrein uit Gent naar Havinnes (of de tegentrein daarvan)? In elk geval géén lokale graantrein...HLE 2302 schreef:
Groeten,
Joris De Mol
Wil dat dan zeggen dat er nog geregeld een trein over dit dienstspoor rijdt?Joris schreef:Hallo,Is dat niet de 39714, de cementtrein uit Gent naar Havinnes (of de tegentrein daarvan)? In elk geval géén lokale graantrein...HLE 2302 schreef:
Groeten,
Joris De Mol
Ja dat was het ... wat heb ik toch met graantreinen.Joris schreef:Hallo,Is dat niet de 39714, de cementtrein uit Gent naar Havinnes (of de tegentrein daarvan)? In elk geval géén lokale graantrein...HLE 2302 schreef:
Groeten,
Joris De Mol

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...