vanaf volgende week ruil ik mijn A520 in voor een EOS350d KIT.
Ik moet wel nog op zoek voor een geheugenkaartje. En in september komt er een sigma 50-200 lensje (of iets dergelijk) en een polaroid filter erbij.
SIMPY.be schreef:vanaf volgende week ruil ik mijn A520 in voor een EOS350d KIT.
Ik moet wel nog op zoek voor een geheugenkaartje. En in september komt er een sigma 50-200 lensje (of iets dergelijk) en een polaroid filter erbij.
Tipje: koop alleen de body, en een losse lens (niet specifiek van Sigma, andere kunnen natuurlijk ook). De kitlens is namelijk regelrechte rommel, en Sigma lenzen kúnnen foutmeldingen veroorzaken bij de 350D.
De kitlens kost maar €60, die pak ik er sowiso bij.
Ik ben er nog niet aan uit welke lens de volgende zal zijn.
Waarschijnlijk geen canon, want die zijn redelijk duur in vergelijking met een gelijkwaardige sigma.
Ik zie wel; de kit is nu al besteld; dus aan die bestelling verandert niets meer.
Ik sta toch wel kritisch tegenover de prestaties van zo'n ingewikkeld optisch systeem. Je kunt veel, maar ik vrees dat zie hier wel op bepaalde vlakken compromissen hebben moeten maken.
Ik zou ook wel liever lenzen kopen met een vaste brandspuntafstand. Maar dan heb ik er wel minstens 3 nodig (gewoon, breedhoek en tele). En dat laat mijn budget niet toe.