Ticketautomaten NMBS
Re: Ticket automaten NMBS
Ik vermoed dat ze eerst trachten alle voorziene stations uit te rusten met de automaten en dan pas het systeem op te starten. Wij hebben natuurlijk geen zicht hier op de situatie en dus totaal geen idee in hoever alle automaten al geplaatst zijn.
-
In Kortrijk zit er al 1 nieuwe automaat en 3 oude, de nieuwe zit wel niet in de station , maar buiten aan de kant van busperrons van De Lijn. Die is nog niet in gebruik !

Is de centrale computer nog niet klaar ?Steven schreef:Ik vermoed dat ze eerst trachten alle voorziene stations uit te rusten met de automaten en dan pas het systeem op te starten.
Anders kan men toch al beter starten en beginnen "troubleshooten".
Verrassingen zullen er toch zijn.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Je zou toch denken dat ze net met een beperkt proefprojectje zouden beginnen...
Ik ga in de kerstvakantie vakantiewerk doen bij de NMBS en zal velen passagiers mogen helpen bij de automaten en ze ook promoten ik ben zelf is benieuwd wat dit gaat geven
Dan zal jij na die week exact weten wat er onhandig is aan de software...
En dat is begrijpelijk:
De makers en softwareschrijvers rijden altijd met hun BMW en de NMBSers, aan de andere zijde van de tafel, mensen met hun vrijkaart.
Beide partijen gebruiken nooit een NMBS-automaat.
Laat even weten of jullie per dag een opmerkingenlijst mogen leveren als "de-briefing" ?
Pleit ervoor dat je dat "samen" kan doen met de andere vakantiewerkers en toelichten, maakt het de organisatoren moeilijker de opmerkingen "verticaal" te klasseren.
Denk ook aan de verkiezingscomputers !!!
Sommige mensen klikken dubbel, ze denken dat het folders zijn of applicaties, geen buttons.
En dat is begrijpelijk:
De makers en softwareschrijvers rijden altijd met hun BMW en de NMBSers, aan de andere zijde van de tafel, mensen met hun vrijkaart.
Beide partijen gebruiken nooit een NMBS-automaat.
Laat even weten of jullie per dag een opmerkingenlijst mogen leveren als "de-briefing" ?
Pleit ervoor dat je dat "samen" kan doen met de andere vakantiewerkers en toelichten, maakt het de organisatoren moeilijker de opmerkingen "verticaal" te klasseren.
Denk ook aan de verkiezingscomputers !!!

Sommige mensen klikken dubbel, ze denken dat het folders zijn of applicaties, geen buttons.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
ik zal het blijkbaar niet merken, men vader heeft net gezegd dat ze de mensen van vorig jaar weer gaan proberen op te trommelen. Ze bieden maar slechts 5 dagen aan en dan zouden we ook nog 1 dag "opleiding" van die automaten moeten krijgen en dan zou het blijkbaar dus nog weinig zin hebben dus zal ik dan maar treinen gaan kuisen in Schaarbeek .
Werd er begin dit jaar niet gezegd dat eind 2012 overal automaten zouden staan ?
Hoeveel zijn er besteld ? Hoeveel staan er al ?
Hoeveel zijn er besteld ? Hoeveel staan er al ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Die in Vilvoorde is in elk geval nog altijd niet actief. Ik probeer er telkens naar te kijken als ik er eens moet overstappen.
Vervangt men eerst de bestaande automaten of zet men de nieuwe op nieuwe plaatsen ???
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
De nieuwe automaten worden volgens mijn ervaring op nieuwe plaatsen gezet. Ook staan ze buiten het stationsgebouw en niet meer binnen.
Daardoor blijven de oude automaten momenteel gewoon werken zoals gewoonlijk.
Daardoor blijven de oude automaten momenteel gewoon werken zoals gewoonlijk.
Maar staan ze altijd op stations die er nu ook al hebben ?
Dan gaat men eerst vervangen...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Contacteer:
In Turnhout staat er een oude binnen en een nieuwe buiten. Die buiten is 'binnenkort' tot onze dienst... die binnen verslikt zich nogal regelmatig in het lezen van bankkaarten.dentheo schreef:Maar staan ze altijd op stations die er nu ook al hebben ?