Bij mijn weten liggen er nog steeds sporen "rechtdoor"... een paar illustraties:
- Oude sporen langs de steenweg op de voorgrond, op de achtergrond het nieuwe traject dat afbuigt:
https://maps.google.be/maps?q=Anderlues ... 86,,0,4.56
- Hier is er een laagje asfalt over gegoten t.b.h. van de autohandelaar ernaast... maar de volledige bovenleiding hangt er nog:
https://maps.google.be/maps?q=Anderlues ... 38,,0,-2.6
- Dichter bij het centrum van Anderlues:
https://maps.google.be/maps?q=Anderlues ... 75,,1,5.73
- En hier aangekomen in het centrum, waar het nieuwe traject er weer bijkomt. Op dit laatste stukje is er even helemaal niets meer te zien van de sporen, maar tot het groene tankstation liggen ze er gewoon. Je ziet de bovenleidingspalen in de verte ook goed:
https://maps.google.be/maps?q=Anderlues ... 63,,1,3.46
- En ook na het huidige eindpunt blijf je overblijfselen zien... het traject tussen het groen is nog duidelijk zichtbaar in het landschap, tot het moment waarop de bedding weer op de grote weg komt:
https://maps.google.be/maps/ms?msid=215 ... 3,0.033023
- Verderop de grote weg vind je amper nog sporen, maar wel nog een geïsoleerd perron waarvan de haltepaal nu kennelijk dienst doet voor de bus:
https://maps.google.be/maps/myplaces?ll ... 5,,0,-2.46
- Twee keer raden waar dit perfect afgescheiden fietspad z'n bestaan aan te danken heeft

:
https://maps.google.be/maps/myplaces?ll ... 25,,0,0.62
- Ter hoogte van Level splitste het traject zich weer van de grote weg af:
https://maps.google.be/maps?q=Rue+de+la ... 19,,1,1.53
- Begin van een nieuw stukje in het groen:
https://maps.google.be/maps?q=Rue+de+la ... 18,,1,4.42
- Einde daarvan:
https://maps.google.be/maps?q=Rue+de+la ... 08,,0,0.06
... en zo gaat het nog een eind verder naar La Louvière, via Binche. De volgende site geeft trouwens een uitstekend overzicht met foto's:
http://www.trams-trolleybus.be/Trams2_1.html