Gisterenavond stond ik in de file ter hoogte van het knooppunt Beveren. Nuja, ik dacht: er zal een ongeval gebeurd zijn. Echter niets was minder waar: er stond file doordat Infrabel bezig was met het aanleggen van het eerste spoor voor de nieuwe verbinding tussen bundel Zuid en de liefkenshoekspoortunnel.
Een tip voor de fotografen, vandaag zal die trein ongeveer hier passeren: https://maps.google.be/?ll=51.24772,4.2 ... 6&t=h&z=18
Onthoudt die plaats ook maar voor de toekomst om cargo te spotten, op die plaats ga je de treinen 2x kunnen zien: 1 maal vlak voor je neus en 1 maal gaan de treinen onder jou door!
File op E34/N49 door aanleg sporen liefkenshoekspoortunnel
Re: File op E34/N49 door aanleg sporen liefkenshoekspoortunn
Hij rijdt inderdaad met reuze kronkel de tunnel in, lijkt wel een modelbaan....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Nog even aanvullen: het was de 8216 die achteraan hing om de wagons met de dwarleggers en de rails naar de enorme machine te brengen.

en op welke manier beïnvloeden die spoorwerken dan het wegverkeer?
Normaal niets, maar doordat velen dat nog nooit gezien hebben was er een kijkfile ontstaan. Het is namelijk zo dat dit zeer goed zichtbaar is vanop de autostrade. Wanneer het 2de spoor wordt aangelegd zal het weer van hetzelfde zijn, vermoed ik.Shrek schreef:en op welke manier beïnvloeden die spoorwerken dan het wegverkeer?