Kunstwerk aan ingang tijdelijke loketten station Leuven

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
hmmm

Kunstwerk aan ingang tijdelijke loketten station Leuven

Bericht door hmmm »

Hey,

Door de werken in het station van Leuven zijn de loketten momenteel ondergebracht in containers. Aan de ingang hiervan hangt een poster/kunstwerk omhoog, bestaande uit allerlei seinen en andere spoorweggerelateerde items. Heeft er iemand meer informatie over dit stukje kunstwerk? Zijn er hiervan hoge-resolutie originelen te vinden?

Ik heb voor de beeldvorming er helaas zelf nog geen foto van gemaakt (of online kunnen vinden), al zullen de regelmatige bezoekers van station Leuven hopelijk weten welk kunstwerk ik bedoel :).

Alvast bedankt!
Lukas

Re: Kunstwerk aan ingang tijdelijke loketten station Leuven

Bericht door Lukas »

Hoi,

Dat kunstwerk is gemaakt door de Holding in samenwerking met SLAC.Als ik er nog eens passeer zal ik proberen er een foto van te maken.

Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
hmmm

Bericht door hmmm »

Bedankt voor je antwoord.

Op de website van SLAC heb ik weinig kunnen terugvinden, enkel op de pagina van middelbare graad foto's van een 'stationsproject', echter staat het bewuste kunstwerk er niet tussen. Zie http://www.slac.be/academie/ateliers-18 ... /index.jsp

Ik zou erg graag een poster (of afdruk op doek) laten maken van dit kunstwerk voor een goede vriend, vandaar dat ik primair op zoek ben naar een 'origineel' in digitaal formaat om dit mogelijk te maken. Hopelijk kan ik dit via deze weg vinden :).
Asterix

Bericht door Asterix »

Waarom bel je niet eens naar het SLAC?
Plaats reactie