Foto's uit Arnhem.

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
mijack1985

Foto's uit Arnhem.

Bericht door mijack1985 »

Omdat ik vandaag en afgelopen vrijdag een paar keer naar deze stad moest brengen, kon ik toen ik toen ik leeg was even een paar foto's maken van de treinen aldaar.
Arnhem is een knooppunt waar de treinen van NS, Arriva en Breng samen komen. Hier volgen de foto's.
Afbeelding NS Plan V'tjes als Sprinter Zutphen- Nijmegen. Op de omlopen in deze sprinterserie is momenteel bijna van alles te vinden. Er rijdt Plan V, SGMm en soms ook DDAR dubbeldekkers.
Afbeelding NS VIRM als IC Schiphol- Nijmegen. Hier wordt kop gemaakt om zo richting Nijmegen te gaan.
Afbeelding Afbeelding Tweemaal NS Plan V'tjes als Sprinter Zutphen- Nijmegen hier bij binnenkomst en vertrek uit Velperpoort.
Afbeelding Vertrek van 3 Breng GTW's 2/8 uit Velperpoort als stoptrein Arnhem- Doetinchem.
Afbeelding Vertrek van een Breng GTW 2/8 als stoptrein Doetinchem- Arnhem uit Velperpoort.
Afbeelding Arriva GTW 2/8 als stoptrein Arnhem- Winterswijk.
Afbeelding Twee Arriva GTW´s 2/6 en 2/8 als stoptrein Arnhem- Winterswijk.
Afbeelding Vertrek van een Arriva GTW 2/6 als stoptrein Arnhem Winterswijk uit Velperpoort.
Afbeelding Afbeelding Binnenkomst en vertrek uit Velperpoort van een Arriva GTW 2/8 als stoptrein Winterswijk- Arnhem.

Dat was hem weer van mijn kant voor deze keer.
Plaats reactie