De uurregeling in het station:

De info aan de roltrap naar het perron:

De aankondiger op het perron:

Waarom communiceert men zo slecht over deze trein?
Ja, hoor. De trein werd netjes in Landen gesplitst.Kristofke schreef:En werd de trein ook degelijk gesplitst? Want deze reeks wordt soms aangegeven als Genk Luik, maar in Landen staat pas een stuk naar Luik. En dan zijn dus de gele affiches en de halte opsommingen juist. De toevoeging van bestemming Luik zou in dat geval zelfs weggelaten mogen worden, maar laat men staan om de reizigers naar Luik niet in verwarring te brengen, deze weten echter waar ze moeten overstappen.
Dat weet ik al langer dan vandaag maar als ik kan kiezen tussen M6 of I11 vol met bagage, kinderwagens en schorriemorrie is de keuze snel gemaakt!Retard schreef:Wat had je gedacht? De IC A stopt niet in Tienen, Landen, Borgworm en Ans en rijdt over de HST-lijn
Het betreft/betrof een fout in het dagbestand van EMMA, het omroepsysteem. Dat de gele affiche ook een foute aanduiding geeft, zal ook de oorzaak zijn van de foute displays en het omroepbericht. Zowel het dagbestand als de gele affiches worden door hetzelfde bureau gemaaakt. Daarnaast is met EMMA de basisinformatie van de display gekoppeld aan de audio waardoor je (zonder tussenkomst van de operator) ook zal horen wat op die displays staat.Jeroen schreef:Onnodig om te vermelden dat bij aankomst van de trein niet werd omgeroepen welk treindeel naar Hasselt en welk deel naar Luik zou rijden.
Waarom communiceert men zo slecht over deze trein?