dit is mijn eerste spotterspoging en dit op Lijn 75 tussen Gent-Sint-Pieters en De Pinte.

Commentaar altijd welkom!

Bedankt! Ja, maar ik had zeer weining plaats naast de sporen -> dus de actiefoto's moest ik allemaal in de maximale groothoekstand nemen, waardoor vaak alleen de loc te zien is. Ik zal eens een andere locatie zoeken waar ik meer plaats heb.Steve schreef:Ik wilde je een compliment geven voor de manier waarop je scherptediepte en actiefoto's beheerst.
Dat zal ik nooit meer doen, dat is beloofd!!Steve schreef:Zoals BlubBlub al zei, ga nooit ofte nimmer op de sporen, en al helemaal niet op zo'n drukke lijn. Je speelt met je leven.
Bedankt Bordensteker! Dat komt omdat ik werk met een polarisatiefilter... een dure grap, maar het bespaart me heel wat werk achteraf!Bordensteker schreef:Het valt me op dat de belichting nergens echt te donker is, en dat zie je toch best vaak (doordat er veel lucht in een opname kan zitten). Natuurlijk is dat om te beginnen een effect van de instelling van de automaat, maar zonodig is handmatig aanpassen anders vaak een goede keus achteraf. Indien je die stap hier al hebt toegepast, dan is dat goed gedaan dus!