wbrm schreef:Binnen en/of buiten?
En de omroep?
Ik vind het jammer dat ze dingen niet gebruiken, maar de NMBS wordt slimmer (not) door ze op de sprinters helemaal niet te installeren...
Ik heb gisteren de omroepen in de trein opnieuw gehoord in stel 328 (dankzij meer dan 1 uur vertraging door een defecte goederentrein te Booischot ).
21. 343 sinds 31/05/12
22. 354 sinds 15/06/12
23. 305 sinds 04/07/12
24. 339 sinds 05/09/12
25. 334 sinds 01/10/12
26. 323 sinds 07/11/12
27. 434 sinds 29/11/12
28. 319 sinds 17/12/12
29. 335 sinds 27/12/12
Dan de oudste revisie datum zijn:
318
412
307
350
306
348
342
355
332
362
Zat vandaag in een oude Break gekoppeld aan een gemoderniseerde waarvan de siv's aanstonden. Eerste keer voor mij in een Break. De automatische aankondigingen werden ook in de oude Break omgeroepen. Heel leuk, alleen stond het volume veel te luid. Kan de TBG het volume regelen?
Hierbij meld ik dat Break 354 gemoderniseerd is.Deze Break was zaterdag actief op de IR naar Hasselt-Luik Guillemins en ik zag hem in Antwerpen Centraal.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!! De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!! LEVE DE DESIRO!!
Blijkbaar zit er zelfs nog asbest in de niet-gemoderniseerde rijtuigen
M01/0000166826 - Uitvoeren van asbestruimingswerken bij modernisatie van +/- 100
spoorwegmotorrijtuigen type MR80-83
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen
Uitvoeren van asbestruimings- en stofhinderlijke werkzaamheden bij modernisatie van +/- 100
spoorwegmotorrijtuigen type MR80-83, gespreid over een periode van +/- 5 jaar.
Afgelopen vrijdag zag ik in Leuven de gemoderniseerde 305.Dit stel was actief op de L trein naar Ottignies.Ook kon ik toen op 5 minuten tijd op 3 verschillende verbindingen gemoderniseerde Breaks zien.(Break 305 op de bovenvermelde verbinding,Break 311 op de IC naar de Luchthaven en Antwerpen en Break 356 op de IC naar Gent Sint Pieters.)
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!! De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!! LEVE DE DESIRO!!
neigezug schreef:De Break was nooit de vriend van de fiscus.De Breaks hebben vroeger talloze mensen naar de banken in Luxemburg vervoerd, richting zwart of grijs geld.
Wat heeft dit er nu mee te maken?
Deze mensen deden dat allemaal in het oude interieur van de Breaks. Nu krijgen de breaks een nieuw interieur om dat geld terug te halen, want Luxemburg heft het bankgeheim op (en het moet snel gaan, anders moeten de breaks een 25 kV motor krijgen).
neigezug schreef:De Break was nooit de vriend van de fiscus.De Breaks hebben vroeger talloze mensen naar de banken in Luxemburg vervoerd, richting zwart of grijs geld.
Wat heeft dit er nu mee te maken?
Deze mensen deden dat allemaal in het oude interieur van de Breaks. Nu krijgen de breaks een nieuw interieur om dat geld terug te halen, want Luxemburg heft het bankgeheim op (en het moet snel gaan, anders moeten de breaks een 25 kV motor krijgen).
Geen probleem: bij gebrek aan Memor2+ kunnen ze in Luxemburg zelfs door het rood vlammen