Maar hetgeen wat in de Humo stond, dat een machinist gezegd had die dat gekreun van de droger komt, is dus waar?
Dag Marcad,Marcad schreef:treinzot schreef:Sloop van klassieke stellen Casier.
AM168-28 Maart 2013
AM190-20 Maart 2013
AM162-15 Februari 2013
AM205-25 Januari 2013
AM 239-Idem
AM 251-Idem
Grt,Kurt
Hallo Kurt
Heb jij andere datum voor andere AM?
255
263
218
208
106 (tbl)?
Gr
Marcad
Klopt.Marcad schreef:hallo
waarschijnlijk nog een definitief buiten dienst : 163
http://www.ferrovipathe-passion.be/page.php?44
gr
M
Welk artikel?Retard schreef:Maar hetgeen wat in de Humo stond, dat een machinist gezegd had die dat gekreun van de droger komt, is dus waar?
Niet rapper dan de andere. Alle stellen worden niet al te goed onderhouden en vertonen wat afwijkingen i.v.m. de toestand in 1963.Dieselfreak schreef:Gisteren zat ik in stel 227, helemaal vooraan in tweede klasse. Opvallend was, dat het plafond in lamentabele staat was.
Wordt dit stel niet meer onderhouden? Gaat het binnenkort buiten dienst?
Jan Hertoghs schreef dit op 30 januari 2012 in de driedelige reeks 'Het spoor kwijt', over de de bedreigde stopplaatsen van de NMBS:Jeroen schreef:Welk artikel?Retard schreef:Maar hetgeen wat in de Humo stond, dat een machinist gezegd had die dat gekreun van de droger komt, is dus waar?
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt: is dat zo'n geluid alsof iemand een grote zware houten lade onderin een oude houten kast dichtschuift (hout over hout schuivend)?Retard schreef:Dank u
Maar hetgeen wat in de Humo stond, dat een machinist gezegd had die dat gekreun van de droger komt, is dus waar?