Stijn91 schreef:
Nochtans zal het normaal stel 204 zijn dat het langst zal bollen.
En die 204 had zijn laatste revisie in op 26-10-01. Een van de oudste revisie datum van de 93 laatste rood klassiekjes.
De oudste waren
207 - 28-02-01
259 - 28-03-01
213 - 04-07-01
176 - 03-10-01
en dan de 204.
Dat de rode klassiekers bijna verdwenen zijn kan ik economisch gezien aannemen. Maar dat ik die als NIEUWE treinstellen heb weten komen is veel erger!!!
De 204 Reed theoretisch P 7157 Brussel - Dendermonde, daarna leeg terug naar Brussel om dan de 5317 terug naar Dendermonde. Helaas is dat geen werkelijkheid geworden. De 204 is nu definitief over en uit. Heeft niet meer de P 7157 gereden, want had een 'onbekend' defect. Volgens de systemen. Staat nu bij dat hij niet meer ingezet mag worden met de melding 'transport sloop MKMA uiterst 12/11'
Definitief einde van de rode klassieke motorstellen is er dus voor de reizigersdienst. Rest nu alleen nog de transporten naar Stockem (MKMA) en de sloper in Aubange.
De 228 is niet meer te traceren als zodanig dat deze ingezet nagvworden. Verwacht de 228 dus ook niet meer in actieve dienst.
De 228 heeft zijn route wel afgemaakt: zou via allemaal L-treinen in regio Stockem eindigen. Dat was de planning voor 204 ook, maar heeft het niet lang genoeg volgehouden.
Laatst gewijzigd door The_Knitter op 05 nov 2013, 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
The_Knitter schreef:De 228 is niet meer te traceren als zodanig dat deze ingezet nagvworden. Verwacht de 228 dus ook niet meer in actieve dienst.
De 228 heeft zijn route wel afgemaakt: zou via allemaal L-treinen in regio Stockem eindigen. Dat was de planning voor 204 ook, maar heeft het niet lang genoeg volgehouden.
Dus als ik het goed begrijp, is de 228 al in de regio Stockem geraakt via de reguliere dienst en blijft hij daar? Of?