Uiteraard met de Eurostar naar Londen gereisd, op de heenweg van Parijs naar Londen st'Pancras met é'n tussenstop in Ebbsfleet
De terugweg vanuit st'Pancras naar Brussel-Zuid met stops in Calais en Lille-Europe. Ik moet zeggen een aparte belevenis.
Waar ik vroeger met de lokale trein naar Hoek van Holland moest reizen, een uurtje of 8 a 10
naar Harwich om vervolgens 1 a 2 uurtjes in een gammele trein naar Waterloo station, was dit een stuk sneller, bij
Calais de tunnel in en binnen een half uurtje aan de overkant, midden in het centrum van Londen.
Twee locs die op elkaar lijken, de nummering begrijp ik nog niet, worden samen afgerangeerd.
Ik ga er zeker nog een keer terug, eerst wat onderzoek verrichten hoe je toch foto's kan maken.
Want ik heb toch wat mooie locs gezien in King Cross Station.
Wat wel opviel is dat de tickets erg duur zijn, je moet goed weten wanneer je welk ticket koopt.
Ik ga in juli weer naar Londen en vlieg dan vanaf Londen-Gatwick, koste wel wat moeite om uit te zoeken
wat het goedkoopste tarief is en wanneer je die kan kopen, en waar de treinen vertrekken.
Naar Londen- Gatwick bijvoorbeeld moet je niet in Kings Cross zijn maar in st Pancras. Ik heb niet kunnen
vinden waar dit in Kings Cross is aangegeven.
Tip: Er zit hier een goede pub waar je lekker kan eten en waar het zelf gebrouwen bier erg lekker is.