Hoe dat past nie op n M6? Da I11 stuurstand is veel te groot voor de I11 ze zijn juist voor M6 bedoeld LOL!
Ge moet is den trein van Brussel naar luxemburg nemen, de 20'ers zijn vervangen door een 3000 wegens onbetrouwbaar, alhoewel de 3000 ook wel in panne vallen. Als ge daar de 3005 of 3007 voor een M6 ziet staan zie je dat die kop te klein is(de M6'en zijn hoger)
Hoe dat past nie op n M6? Da I11 stuurstand is veel te groot voor de I11 ze zijn juist voor M6 bedoeld LOL!
Ge moet is den trein van Brussel naar luxemburg nemen, de 20'ers zijn vervangen door een 3000 wegens onbetrouwbaar, alhoewel de 3000 ook wel in panne vallen. Als ge daar de 3005 of 3007 voor een M6 ziet staan zie je dat die kop te klein is(de M6'en zijn hoger)
die 3000 van de CFL zijn ze nu ook aan het vervangen met onze 13
in bombardier zijn in de stuurrijtuigen in aanbouw één daarvan was al geschilderd in de NMBS kleuren er mocht geen fotos gemaakt wordende kop lijkt op die van de I11stuurrijtuigen tzijn dus koppen van de 13 binnenkort worden de M6en geleverd der waren enkele A rijtuigen afgewerkt op teinde van het parcours kreeg iedereen een sleutelhanger in devorm van een M6 stuurrijtuig met op de achterkant de naam bombardier
trainfreak schreef:Was ik maar gegaan, voor die sleutelhanger natuurlijk!
Als iemand hem wegdoet mag hij het altijd laten weten
Jaja,ik ben ook geweest,had spreciaal digitaal fototoestel mee,maar er mocht geen foto's genomen worden,denk dat er wel kwieten met hun gsm foto's zullen getrokken hebben,en tis idd met de gele koppen.
Heb ook een sleutelhanger,maar doe ze niet weg,veel succes om er toch ene te bemachtigen,anders eens na bombardier bellen,en er om smeken
Ik ben vandaag mooi thuisgebleven, niet naar OBD noch naar 0110, veel te guur weer, bah.
Blijkbaar loonde het bezoek aan Bombardier dan toch de moeite, ondanks de afgedekte (waarom hou je dan opendeur?) M6-stuuurrijtuigen en het foto-verbod...