Concentratie seinhuizen
Re: Concentratie seinhuizen
Weet iemand wanneer Gent Zeehaven overgenomen wordt? De nieuwe seinen branden al enkele maanden maar zijn nog afgedekt.
De overname van Blok 5 in Denderleeuw naar Blok 2 in Denderleeuw is gepland voor 21 juni 2015.
Dampoort en omgeving zijn voor 15 februari voorzien.Tim schreef:Weet iemand wanneer Gent Zeehaven overgenomen wordt? De nieuwe seinen branden al enkele maanden maar zijn nog afgedekt.
Toch niet door blok 6 Gent St. P.? Ik hou mijn hart al vast...Shrek schreef:Dampoort en omgeving zijn voor 15 februari voorzien.Tim schreef:Weet iemand wanneer Gent Zeehaven overgenomen wordt? De nieuwe seinen branden al enkele maanden maar zijn nog afgedekt.
Neenee, blok 13brouckie schreef:Toch niet door blok 6 Gent St. P.? Ik hou mijn hart al vast...Shrek schreef:Dampoort en omgeving zijn voor 15 februari voorzien.Tim schreef:Weet iemand wanneer Gent Zeehaven overgenomen wordt? De nieuwe seinen branden al enkele maanden maar zijn nog afgedekt.

OefShrek schreef:Neenee, blok 9brouckie schreef:Toch niet door blok 6 Gent St. P.? Ik hou mijn hart al vast...Shrek schreef: Dampoort en omgeving zijn voor 15 februari voorzien.

Foutje van mijnentwege, het is inderdaad blok 13. Ze heten beide Gent-Zeehaven, vandaar de verwarringTim schreef:Is blok 9 een tussenstap voor alles naar de nieuwe blok 13 gaat?

volgend weekend gaat trouwens ook het all-relais seinhuis van FGSP zijn laatste sein openen. Vanaf maandag staat heel Sint-Pieters op EBP.
Binnen enkele uren sluit Marloie definitief de deuren. Alles gaat naar Libramont (Zie artikel in La Meuse).
Eind 2016 zou Stockem overgaan naar Libramont en dan wordt quasi-heel de provincie Luxemburg door Libramont geleid.
In 2022 zou alles dan naar Namen verhuizen.
Eind 2016 zou Stockem overgaan naar Libramont en dan wordt quasi-heel de provincie Luxemburg door Libramont geleid.
In 2022 zou alles dan naar Namen verhuizen.
Shrek, enig idee wanneer Brussel-Zuid (uitrit kant NZV in een eerste fase) op EBP komt? Ik weet dat de werken in volle gang zijn en ook dat de datum al verschillende malen is verschoven. Jij meer nieuws?
November 2015, als alles goed gaat...Jeroen schreef:Shrek, enig idee wanneer Brussel-Zuid (uitrit kant NZV in een eerste fase) op EBP komt? Ik weet dat de werken in volle gang zijn en ook dat de datum al verschillende malen is verschoven. Jij meer nieuws?
Dat is het stuk tussen NZ en het station ?
Er was toch ooit sprake van het verminderen van het aantal wissels op dat punt.
Is daar ooit iets van gekomen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Er zijn er daar intussen al een heel deel weg hoordentheo schreef:Dat is het stuk tussen NZ en het station ?

Er zijn daar inderdaad al heel wat wissels verwijderd alsook een aantal kopsporen die geschikt waren om een locomotief even aan de kant te zetten.
Is blijkbaar uitgesteld? Vandaag waren alle oude seinen nog in dienst.Shrek schreef:Dampoort en omgeving zijn voor 15 februari voorzien.Tim schreef:Weet iemand wanneer Gent Zeehaven overgenomen wordt? De nieuwe seinen branden al enkele maanden maar zijn nog afgedekt.