Kan nog leuk worden Zeker de Am86!De varkentjes,mogenz e binnen ook wel eens voorzien van luchtverfrissing.Ik heb al een paar keer in eerste klas gezeten in die dingen , en het ruikt daar echt muf.adminn schreef:vakentjes zien er behoorlijk proper uit de laatste tijd...
ik den dat die, en ook de duikbrillen, er wel lelijk gaan uitzien in een witte livrei
mrja tegen dat alles bijna gemoderniseerd is zullen ze wel weer opnieuw beginnen met andere kleurtjes...
zwart/geel lijkt me wel leuk
Modernisering Breaks
801-823-835-840 zijn dit jaar volledig opgeknapt.adminn schreef:vakentjes zien er behoorlijk proper uit de laatste tijd...
Er ligt een nieuwe vloerbekleding in, het merendeel van de zetels zijn overtrokken, de stuurposten zijn opgeknapt, ze zijn volledig herspoten, (823 heeft al opnieuw graffiti).
Eind dit jaar, begin volgend jaar beginnen ze aan de volledige modernisering. Nieuwe buitenkleur, volledig nieuw interieur, vacuüm toiletten, en hopelijk airco (ze zijn namelijk bloedheet in de zomer).
Dat denk ik niet.Shrek schreef:zijn alle klassiekjes daartegen dan klaar?Shrek schreef:)
Maar tegen dat de nieuwe lijn opent, zouden er toch al enkele 800'en klaar moeten zijn, want zoals ze nu rondrijden mogen ze er niet komen.
Er ander materiaal op zetten, zou een mogelijkheid zijn, maar dat zou enorm veel geld kosten in materiaal opleiding.
Want depot's zoals Essen & Sint-Niklaas, en een reeks in Antwerpen kennen het modern materiaal niet dat voorzien is van afgesloten toiletten.
Oooooo jawel hoor , de ICRm's hebben toch afgesloten toiletten , en ik denk dat we nu toch mogen gaan aannemen dat bijna alle rijtuigen (zowel puur Benelux-rijtuigen als blauwe ICR-Buurland rijtuigen) gerenoveerd zijn en gesloten toiletten hebben hé ....rvdborgt schreef:Wat is het probleem dan? De Benelux gaat vanaf juni door de tunnel, maar heeft echt geen gesloten toiletten...
Die rijtuigen gaan namelijk op de HSL rijden met de tijdelijke shuttletreinen hé , en omdat het Nederlandse deel voor 85% is uitgevoerd met een betonnen ondergrond , waar sowiso niets geloosd mag op worden , dan kan je al wel snel afleiden dat ze dan ook allemaal met een gesloten toilet uitgerust zijn hé..
Ik zie nen duikbril liefst in zijn oorspronkelijke kleur, de nieuwe look pas niet zo goed bij het model van de duikbril.Kan nog leuk worden Zeker de Am86!De varkentjes,mogenz e binnen ook wel eens voorzien van luchtverfrissing.Ik heb al een paar keer in eerste klas gezeten in die dingen , en het ruikt daar echt muf.
Vooral de stijlvolle schrijfwijze van het cijfer 2 in de duikbril vind ik mooi is anders dan bij de klassiekjes en breaks, de 2 is er mooier afgerond.
Bij de laaste herschilderde versies van de klassiekjes (in het bordeaux) en de duikbril is het ook minder vooral het ontbrekenvan de witte achtergrond en het sigaretje trekt op niet veel! Een aantal weken geleden stond er nog zo een stel in Zottegem, trekt op niets vind ik.
Iemand suggesties voor de huisstijl van de N.M.B.S. na de witte livreikleur?
- trainfreak
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 09:25
- Locatie: Wettere
Sorry dat ik het zeg hoor maar dat soort dingen vind ik "nederlanders mentaliteit", dan staat de trein even een paar minuutjes langer stil en dan gaan ze héél luidruchtig bellen en dat moet iedereen maar normaal vinden, ik vind dat dus écht niet kunnen.SIMPY.be schreef:Dat lood in die ramen is slecht voor GSM ontvangst in de trein, dat vind ik wel goed... Ik ben liever niet gestoord in de trein én ik ben niet echt aan bellers in de trein, vooral een die die gans hun dagbeleving vertellen tot aan de treinbestuurder.
Ik heb véle malen met de RER tussen Parijs en Dourdan gereisd en toen heb ik zoiets nog nóóit gezien/gehoord!
Schandalig vind ik dat hier gaan! Sorry voor mijn landgenoten maar ik wilde hierover even mijn mening toelichten.