Treinreiswinkel was een goede tip, dankjewel.
Correcte en duidelijke antwoorden, betere prijzen dan bij b-europe (118 EUR ipv 205 EUR) voor zelfde product, én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
Ik wacht nog steeds op de offerte van de heenreis bij b-europe, zelfs 48u na een herinnering is er nog geen antwoord, en ook niet op mijn laatste vraag op hun offerte voor de terugreis. Volgens mij wissen ze hun vragenlijst op het einde van de dag (sarcasme-modus).
Jammer dat mijn geld naar Nederland gaat, ik zou het liever aan "onze" spoorwegen geven (maar niet ten koste van alles).
Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?
Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?
De Treinreiswinkel is o.a. DB-agentschap en kan dus ook bonuspunten op je tegoed boeken.rdv schreef:Treinreiswinkel was een goede tip, dankjewel.
Correcte en duidelijke antwoorden, betere prijzen dan bij b-europe (118 EUR ipv 205 EUR) voor zelfde product, én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
Het zijn alleen de provisie en de boekingskosten die bij de Treinreiswinkel blijven. Voor de rest krijgen de gebruikte vervoerders gewoon hun geld. Ook de NMBS.rdv schreef:Jammer dat mijn geld naar Nederland gaat, ik zou het liever aan "onze" spoorwegen geven (maar niet ten koste van alles).
Groetjes,
Rian
Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?
Inderdaad DB, je zal dan ook een DB kaartje krijgen....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?
Mocht je toevallig weten wie/waar te vragen/klagen wanneer er bahn.bonuspunten missen, hoor ik het graag. Zowel bahnbonus-service@bahn.de als http://www.bahnbonus-shopping.de/T10049 ... gutschrift hebben me geen fatsoenlijke antwoorden gegeven.rdv schreef:én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
Re: Willen de spoorwegen wel internationale reizigers?
Als DB zelf geen afdoende reactie geeft, dan lijkt me de söp de volgeden stap:kika schreef:Mocht je toevallig weten wie/waar te vragen/klagen wanneer er bahn.bonuspunten missen, hoor ik het graag. Zowel bahnbonus-service@bahn.de als http://www.bahnbonus-shopping.de/T10049 ... gutschrift hebben me geen fatsoenlijke antwoorden gegeven.rdv schreef:én mogelijkheid voor Thalys-punten en bahn.bonus (hoewel ik dat pas zal geloven als ik ze op mijn rekening zie verschijnen).
www.soep-online.de
Groetjes,
Rian