Job bij de NMBS als Nederlander

Informatie omtrent het solliciteren, vereisten, opleiding en werken bij de spoorwegen.
yannickvw
Berichten: 161
Lid geworden op: 22 mei 2006, 12:06

Bericht door yannickvw »

Bij de nmbs? Volgens de website dacht ik iets van een 1250euro, bruto weet ik niet. En na vier jaar zou dat stijgen naar 1350. Duurt het echt zolang eer er 100 euro bijkomt?
nicken

Bericht door nicken »

yannickvw schreef:Bij de nmbs? Volgens de website dacht ik iets van een 1250euro, bruto weet ik niet. En na vier jaar zou dat stijgen naar 1350. Duurt het echt zolang eer er 100 euro bijkomt?
Dit is exclusief weekend-en nachtpremie hè,kdenk da de meeste iets flexibele tb wel ietsje meergeeft + de maaltijdscheques (want iedereen moet toch eten kopen),je hebt gratis vervoer met de trein,binnenkort hospitalisatieverzekering
en neem er dan nog eens bij dat we tegenwoordig met 2 verdieners zijn,het tijdperk vrouw aan de haard is voorbij,is tevens de reden waarom er minder kinderen zijn in de gezinnen nu
Vergeet het pensioen niet,die hoger zal liggen,dan dat je zou krijgen als je in d'n privè gaat werken

Ik denk dat je wat geduld hebt,en na een paar jaar wel iets meer verdient,geduld is nog steeds de grote boodschap denk ik,je wordt er later voor beloond.en samen uit,samen thuis,al taken met vriendin/vrouw verdelen: tijdperk de nieuwe man
Plaats reactie