In de laatste op de baan staat een foto waar de loc langs een kant is uitgerust met zo een koppeling.Steven schreef:lees hier net in op de baan da de koppeling ni geplaatst is om de reden da het chasis ni sterk genoeg zou zijn, vooral bij loc aan staart
HLE 27 MUX
Tommy,
Een echte primeur zou ik het toch niet durven noemen, 2125 rijdt al een paar jaren rond met een (proef) klima opstelling. De serie inbouw in de HLE 21 en 27 is toch al ruim een half jaar bezig. Een primeur is wel dat 1209, die nu trouwens in FAZ staat, de eerste van de reeks is die een klima gaat krijgen.
Een aantal breaks hebben ook al een stuurpostklima.
Luc
Een echte primeur zou ik het toch niet durven noemen, 2125 rijdt al een paar jaren rond met een (proef) klima opstelling. De serie inbouw in de HLE 21 en 27 is toch al ruim een half jaar bezig. Een primeur is wel dat 1209, die nu trouwens in FAZ staat, de eerste van de reeks is die een klima gaat krijgen.
Luc
Ja, dat wist ik ook al dat de 2125 met een proef opstelling rondrijd. En dat kan goed zijn dat HLe 21/27 ruim een half jaar aan het inbouwen zijn. Maar wij op FNND rijden er amper mee. Dus is een kleine verassing, wetende hoe wij de leuke temperaturen mogen verdragen onder de hete zomers.loc-foto schreef:Tommy,
Luc
-
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
Op Wallorail staan er al enkele foto's online van de 2742...
Helaas nog niet van de M6 stuurstand.
http://www.wallorail.be/actu/1006/9.htm
Helaas nog niet van de M6 stuurstand.
http://www.wallorail.be/actu/1006/9.htm
-
- Contacteer: