aanwervingen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

aanwervingen

Bericht door Steven »

de lijst is precies wa langer geworden heden ten dage

zie url

http://www.b-rail.be/corp/N/jobs/overview/index.php
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

hmm ... de meesten geven hier een 404 "page not found"
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

ik stel ook vast da de meeste contractueel zijn , dus geen statutaire functies
1607

Bericht door 1607 »

ik wacht nog minimum 2 jaar en dan geef ik alles.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

alles geven? heb ge dan zoveel te geven?
1607

Bericht door 1607 »

misschien terug geven :roll: heb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he. 8)
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

hmm ... heet dat niet diefstal?
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Heeft er niemand goesting om dit te doen:
verantw. aankoopdossiers (m/v)
en dan ons in te lichten over de toestanden daar, en manupulaties uit te voeren?
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 522
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:25
Locatie: Sint-Niklaas

Bericht door Bart »

1607 schreef:misschien terug geven :roll: heb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he. 8)
Ik heb het daar moeilijk mee, dat iemand die eigenlijk niks met de nmbs te maken heeft zomaar aan sleutels geraakt. ( want dit vind ik nog het ergste van al).
Jij kan misschien goede bedoelingen daar mee hebben hé, maar ze zijn niet allemaal zo. Vorige week werd op ebay nog een drietaktsleutel te koop aangeboden. :shock:
De identiteit van de verkoper is dan ook aan de nmbs bezorgd. (en nee niet door mezelf)
Als ik van jou was beste 1607 zou ik zulke uitspraken niet op een forum plaatsen, maar hou dat voor uzelf.
Yvette kan misschien wel op zijn laatse pootjes aan't lopen zijn, maar dit in je bezit hebben (laat staan ibis) vind ik wel zeer straf. :shock:
Gebruikersavatar
Shrek
Berichten: 12624
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:09

Bericht door Shrek »

SIMPY.be schreef:Heeft er niemand goesting om dit te doen:
verantw. aankoopdossiers (m/v)
en dan ons in te lichten over de toestanden daar, en manupulaties uit te voeren?
gewoon zijn gezond verstand gebruiken zou al wonderen doen :wink:
Davy

Bericht door Davy »

Bart schreef:
1607 schreef:misschien terug geven :roll: heb hier in mijn treinkamer al een kepie, sleutels, das, hemd, broek, vest, geel vestje, een boekje c170's en mijn pronkstuk: een yvette. (tijd om eens een ibis in mijn bezit te krijgen); hoe ik aan die yvette kom ga ik hier niet uitleggen maar denk dat sommige tbg's wel weten hoe je daar kan aankomen zonder dat men het kan teweten komen. dus ik ben wel voorbereid als ik ga soliciteren he. 8)
Ik heb het daar moeilijk mee, dat iemand die eigenlijk niks met de nmbs te maken heeft zomaar aan sleutels geraakt. ( want dit vind ik nog het ergste van al).
Jij kan misschien goede bedoelingen daar mee hebben hé, maar ze zijn niet allemaal zo. Vorige week werd op ebay nog een drietaktsleutel te koop aangeboden. :shock:
De identiteit van de verkoper is dan ook aan de nmbs bezorgd. (en nee niet door mezelf)
Als ik van jou was beste 1607 zou ik zulke uitspraken niet op een forum plaatsen, maar hou dat voor uzelf.
Yvette kan misschien wel op zijn laatse pootjes aan't lopen zijn, maar dit in je bezit hebben (laat staan ibis) vind ik wel zeer straf. :shock:
Eigenlijk kan ik daar ook niet mee leven. Zeker niet als ze sleutels gaan verkopen op Ebay. Waarvoor dient een sleutel dan? Voor het personeel. Waarom hebben andere mensen een sleutel nodig? Voor eens in de SP te neuzen? Of voor in de kasten te kijken? Eigenlijk voor niets, het zelfs gevaarlijk. Als er gestolen wordt dan is het meestel zoiets, bij mij werden de deuren eens pardoef gesloten terwijl ik op het perron stond, dat is allemaal gevaarlijk.

Ik zou zoiets zeker niet verkondigen hier. Dat je een Ivette hebt (het is heel gemakkelijk te krijgen, maar het hoort niet!), daar ben je toch niets mee, zonder badge kan je daar niets mee aanvangen. Een Ibis zal je niet te pakken krijgen want deze zijn nominatief. Kleren da's allemaal geen probleem maar die sleutels. Het wordt tijd dat er op stuurposten en belangrijke kasten (bv. bij de break (als je daar een kast opendoet valt de trein gewoon stil)) een ander slot komt. Liefst geen wilka G, want zelfs de mensen van de panos hebben die.

Dat boekje C170's vind ik echt alles slaan. Wat heb je daar nu aan, het dient om boetes uit te schrijven. Dat ze zoiets durven te geven, daar staan zelfs zware straffen op! Ze hebben niet voor niets een nummer... (meer ga ik hier niet over zeggen, personeel zal het wel begrijpen)

Maar een goede raad: pas op! Men is aan het vissen, met de komst van privatiserin ed. is dat niet meer dan normaal.
1607

Bericht door 1607 »

van mij zouden ze ook nieuwe sloten mogen hangen en dan een type dat men moeilijker kan namaken. ik weet ook wel dat het zelfs gevaarlijk is om die sleutels op zak te hebben. die sleutels liggen in mijn kast en blijven daar liggen ook. natuurlijk hebben andere mensen slechte bedoelingen soms maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van die sleutels.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22507
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Bericht door Steven »

is de reden waarom mensen ni echt iets van die aard aan mij moeten vragen, zelf gele vestjes heb ik nog aan niemand bezorgd, die zijn zonder da logo ook te koop in verschillende winkels als je veilig naast spoor wil staan doe je dan maar zo een vestje aan
prahsharp
Berichten: 182
Lid geworden op: 31 jan 2006, 23:06

Bericht door prahsharp »

ben ik de (bij de) enige die over het ethische aspect valt?

Veilighied van het spoorverkeer verhinderen is uiteraard een zware inbreuk. maar daarenbuiten die dingen hebben, is toch ontvreemding van bedrijfseigendommen? je pikt toch ook niet iemands autosleutels, ook al ben je niet van plan met het ding te rijden?

sorry, maar hier heb ik geen goed woord voor.
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1215
Lid geworden op: 31 jan 2006, 22:29

Bericht door Tim »

Als je een geel vestje draagt met een B-logo en je werkt niet bij de NMBS, bestaat de kans dat je deze moet afgeven of in het slechtste geval vervolgd wordt wegens diefstal.

Ik heb ook wel een vierkantsleutel, maar 't is geen officiële en ik gebruik die enkel bij SCM om overwegen te bedienen of rijtuigen te openen.
Plaats reactie