Bpost ticketten naar Amsterdam

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
tim.wout

Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door tim.wout »

Beste ik zou dit weekend met mijn gezin naar Amsterdam gaan maar ik heb gratis ticketten van de Bpost mijn werk voor het
Gezin mijn vraag is nu of ik hiermee kan reizen want op de achterkant staat er Thalys en Eurostar scancodes


Bedankt voor het antwoorden

Tim
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door groentje »

Wil je met Thalys? Of de gewone IC? Er staat inderdaad een QR-code op onze vrijkaart voor de Benelux, om de poortjes in veel Nederlandse stations te openen, maar da's geen ticket voor Thalys, daar heb je altijd een reservatie voor nodig. Ik ken voor de rest wel niet jullie vervoersrechten, dat ga je beter eens aan een (internationaal) loket vragen, en/of intern bij bpost.
tim.wout

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door tim.wout »

Ik ga met de gewone ic trein die van Brussel-Zuid-Antwerpen-Centraal-Amsterdam Centraal
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door groentje »

Ik ben niet helemaal vertrouwd met jullie voordelen, hebben jullie een vrijkaart, zoals wij? Voor de Benelux? Of losse vrijbiljetten? Er zitten hier niet zoveel lokettisten die op je vraag kunnen antwoorden, daarom dat je best eens bij een loket gaat horen, of jullie personeelsdienst. Maar als het een beetje te vergelijken is, dan moet je volgens mij niets inruilen, hoogstens invullen. Met die QR-code krijg je dan de stationspoortjes Open, in Nederland zijn veel stations afgesloten zoals de Brusselse metro.
Gebruikersavatar
Steven
Berichten: 22493
Lid geworden op: 31 jan 2006, 12:06
Locatie: Opwijk

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door Steven »

Zover ik weet zijn de tickets van Bpost eigenlijk vouchers waarmee je een ticket aankoopt. Dus om te ruilen aan een loket of ik moet mij vergissen.
groentje
Berichten: 7261
Lid geworden op: 02 feb 2006, 18:22
Locatie: Op 3 km van FBMZ

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door groentje »

Zou best kunnen, ik ken het niet.
tim.wout

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door tim.wout »

Van die roze papiertjes waar je station heen en station vetrek en je moet die inruilen in hrt dichtbijzijnd loket
jens123
Berichten: 224
Lid geworden op: 29 okt 2009, 19:26

Re: Bpost ticketten naar Amsterdam

Bericht door jens123 »

Die zijn niet geldig in het buitenland. Ze geven enkel een kleine korting op een Thalysticket.
Op de Benelux zijn ze maar geldig tot aan Essen. Vanaf Essen moet je dan een ticket kopen tot Amsterdam.
Plaats reactie