M6 BDx

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Bert

Bericht door Bert »

Ik denk ook eerder aan de Franse stellen, deze worden regelmatig van Brugge naar Frankrijk verstuurd met een vrachtwagen.
NV

De M6bx

Bericht door NV »

Beste mensen, aangezien er niemand een foto heeft van een M6bx(stuurrijtuig), ga ik er hier 1 zetten.

Deze foto toont hoe het er werkelijk zal uitzien (en ik kan het weten).

Intussen zijn er al een 2 à 3-tal bijna afgewerkt. Ze worden inderdaad nog volop getest en er zijn nog dingen aan die verandered moeten worden vanbinnen. Het uiterlijk verandert niet.
Bijlagen
M6BX 2.JPG
M6BX 2.JPG (10.94 KiB) 4994 keer bekeken
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Even by-the-way: Heb je wel toestemming op dit te posten?
Teach2

Bericht door Teach2 »

Bedankt! Nog geen echte foto, maar dit kan natuurlijk wel tellen als voorsmaakje :wink:

Ben ik correct als ik ervan uit ga dat je 'ik kan het weten' betekent dat je bij Bombardier werkt? In dat geval: enig idee wanneer de eerste stuurstand geleverd wordt? (er werd hier gesproken van rond maart ergens) En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Laatst gewijzigd door Teach2 op 10 okt 2006, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
nicken

Bericht door nicken »

idd,heb zo een groot vermoeden dat hij bij bombardier werkt,welkom alvast :D
SIMPY.be

Bericht door SIMPY.be »

Teach2 schreef:En enig idee wanneer de eerste gewone rijtuigen van de tweede reeks M6 geleverd worden?
Aangezien de stuurstanden prioriteit hebben gekregen zal dit nog later worden...
Bedankt voor de tekening, we hebben nu al een beter idee hoe het zal zijn hé. Al heb ik méér dan een jaar geleden al een voorsmaakje gefotoshopt, en blijkbaar had ik toen gelijk! Afbeelding
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Waarom lijkt ie zoveel op een tekening die ik ooit eens gemaakt had voor het stuurstand :P Precies hetzelfde, wat ben ik een goede gokker :wink:

@Simpy, ik was je toen misschien 15 minuten voor (A)
Wover

Bericht door Wover »

Zie ik daar maar een enkele deur? Da gaat weer leuk worden als er mensen zo dom zijn om massaal langs daar uit te stappen.

In de MW41 heb je dat ook. Daar heb je dan rijen van een halve wagon lang om uit te stappen langs de enkele deur, terwijl er langs de dubbele deur al mensen instappen.
groentje

Bericht door groentje »

En de stuurrijtuigen M4 heeft ook maar 1 (veel te smalle) deur...
Moi

Bericht door Moi »

groentje schreef:En de stuurrijtuigen M4 heeft ook maar 1 (veel te smalle) deur...
Dat zijn dan ook allemaal rijtuigen 1ste klas die zowiezo bij de M4'en allemaal smalle deuren hebben.
NV

Bericht door NV »

Dan heb je goed gegokt met je tekening. Proficiat daarvoor.

Ik weet ook niet juist wanneer de eerste stuurpostrijtuigen geleverd zullen worden. Zoals ik al zei, moeten er nog enkele dingen verandert worden.

Ik dacht dat er vandaag een nieuwe M6a geleverd was.
Bijlagen
M6bx - Ruwbouw 02 (kleinst).JPG
M6bx - Ruwbouw 02 (kleinst).JPG (33.42 KiB) 4874 keer bekeken
Laatst gewijzigd door NV op 10 okt 2006, 20:14, 1 keer totaal gewijzigd.
groentje

Bericht door groentje »

Klopt, maar de A-rijtuigen hebben er dan wel 2 van, terwijl de ADX maar 1 deur heeft. Ze hebben echter inderdaad alletwee verschrikkelijk smalle deuren...
Wover

Bericht door Wover »

van wat worden die rijtuigen gemaakt? Da's precies beton :P of is dat maar schijn? :)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

Hoe dan ook, ik vind het er tóch allemaal goed uitzien! :wink:
Trainspotterke

Bericht door Trainspotterke »

Het zal zo te zien een mooi rijtuig worden! :wink:
Plaats reactie